„Am făcut un transfer bancar, prin ordin de plata, dintr-un cont al meu de la BRD, într-un cont laTBI Bank pentru rambursarea anticipata al unui credit al fratelui meu Atanasiu Petru, in data de 10.05.2023.
Nici până astăzi 19.05.2023 suma respectiva (5.170 lei) nu a intrat în contul TBI, cu toate că a plecat de contul BRD. Ce s-a putut întâmpla ? Cui să mă adresez ?”
Raspuns
Stimate domn,
Daca transferul de bani realizat de la BRD s-a facut fara probleme, inseamna ca suma respectiva a ajuns in contul TBI Bank.
Ceea ce trebuie sa faceti este sa-i spuneti fratelui sa ia legatura cu TBI Bank, pentru a vedea ce s-a intamplat cu banii transferati.
Trebuie sa stiti ca pentru rambursarea anticipata a unui credit, titularul acestuia trebuie sa faca o cerere in acest sens la banca.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la TBI Bank, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro