Am inceput sa primesc multe sms-uri promotionale de la cetelem desi nu sunt client și nu am fost niciodata. Am sunat la relatii clienti și am aflat ca un client a pus numarul meu la contractul lui; am luat legatura cu persoana respectiva iar aceasta a inchis contractul cu banca.
În continuare primesc sms-uri de la ei. I-am sunat în repetate randuri și le-am cerut sa nu îmi mai trimita nimic; am trimis și email-uri la adresa pentru reclamatii, degeaba, tot nu scap de ei.
Raspunsul lor este mereu acelasi: “nu ar trebui sa mai primiti, nu avem numarul dcs. salvat nicaieri”
Ce sa fac sa scap de ei?
Raspuns
Stimate domn,
Cetelem nu ar mai trebui sa va trimita SMS-uri promotionale, daca ati anuntat ca este o greseala cu numarul de telefon, iar acesta nu apartine clientului lor, ci este al dumneavoastra, care nu aveti nicio legatura cu aceata Institutie Financiara Nebancara (IFN).
Pentru rezolvarea problemei, puteti face o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), pe site-ul Dataprotection.ro, la acest link.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa la ANSPDCP.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899