Buna ziua . Am facut solicitare catre banca. Raspunsul dansilor l-am primit cum ca : a decis stergerea informatiilor negative. Dar eu inca sunt in Biroul de Credite. Am sunat la Biroul de Credite si mi-au spus ca nu ei sterg , ci banca. Am sunat din nou la banca si-mi spun ca ei m-au sters dar vor face o noua solicitare catre Birou. Cine de fapt trebuie sa stearga Biroul prin solicitarea bancii , eu prin intermediul site-lui , desi am facut si asta dar astept de ceva vreme.., Si nimic.
Raspuns
Stimata doamna,
Datele negative privind restantele inregistrate la Biroul de Credit se pot sterge doar de banca sau IFN-ul care le-a inregistrat, in urma solicitatii dumneavoastra, aprobata de respectiva banca sau IFN.
In cazul dumneavoastra, probabil ca cererea de stergere trimisa de banca la Biroul de Credit nu s-a inregistrat corect sau are intarzieri de procesare.
Pentru rezolvarea problemei, trebuie sa faceti o reclamatie la banca cu privire la intarzierea stergerii din Biroul de Credit.
Reveniti la mine cu raspunsul bancii, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Vasile Coman
0723292899