Buna ziua cum pot folosi aplicatia mybrd cu alt nr de telefon nu cel ce lam dat la semnarea contractului. Am dat nr de Romania si acum sunt in Spania si acel nr nu functioneaza.Va multumesc
Raspuns
Stimate domn,
Daca v-ati schimbat numarul de telefon mobil, trebuie mai intai sa va actualizati datele personale la BRD.
Puteti sa va actualizati datele personale fara sa mergeti la banca, online, pe site-ul BRD.ro, la acest link.
Dupa ce va actualizati numarul de telefon, puteti instala si activa aplicatia myBRD pe noul telefon, cu ajutorul BRD.
Pentru activarea aplicatiei mybrd pe noul telefon, trebuie sa luati legatura cu BRD, la telefon +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea) sau prin e-mail: mybrdcontact@brd.ro.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va instalati aplicatia myBRD Mobile.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899