De o luna încerc sa îmi fac aplicația Brd, și mereu îmi apare „ups,a intervenit o eroare”. Am fost la bancă și mi s a spus sa o
fac singura
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru activarea aplicatiei YOU BRD trebuie sa urmati urmatorii pasi, conform informatiilor publicate de banca BRD:
- Intra in Google Play sau in Apple Store, cauta aplicatia You BRD si descarc-o in telefon.
Aplicatia poate fi accesata doar de catre clientii BRD care detin
telefoane ale caror versiuni minime ale sistemelor de operare
sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS 11. - Deschide aplicatia si atinge butonul “Activeaza acum” si parcurge pasii urmatori.
- Introdu datele personale specificate in pagina numita “Date personale” (CNP, numar telefon). Si apasa Continua.
- Introdu ultimele 4 cifre de la orice card BRD activ
- Trebuie introdus codul format din 6 cifre venit prin SMS. Daca nu se primeste SMS-ul, apasa pe “Nu am primit SMS-ul”.
- Introdu codul PIN pe care il vei folosi pentru a te autentifica in aplicatia You. Reintrodu pentru confirmare, codul PIN setat in pasul anterior.
Codul PIN trebuie sa fie format din 6 cifre. Nu are voie sa se repete aceeasi cifra de mai mult de 2 ori consecutiv. - Apasa “Sunt de acord cu termenii si conditiile” si bifa “Am fost informat” pentru a putea finaliza procesul de inregistrare in aplicatia You. Fara acest acord nu se poate folosi aplicatia.
- Configurarea aplicatiei poate sa dureze pana la 3 minute. In timpul acesta aducem toate informatiile utilizatorului si ii pregatim experienta in You.
Dupa finalizarea configurarii, utilizatorul trebuie sa apese “Vezi conturile” si va fi afisata pagina principala a aplicatiei.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa instalati aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Încă ceva tot eu cu SAMSUNG GALAXY note 10+, deși scrie clar că se actualizează datele nu ar trebui să mai sune lumea la bancă.
Buna ziua, eu am o problema cu aplicația YOUBRD, vreau sa instalez aplicația din Italia si nu merge deloc prima cu email a mers si a doua cu sms a mers si a treia cu email din nou ….a mers DAR îmi da din nou de la început si la sfârșit îmi zice ca trebuie sa vorbesc cu banca, eu nu înțeleg de ce, am SAMSUNG GALAXY note 10+…nu ar trebuie sa fie probleme deloc. nu știu cine a făcut aplicația dar ar trebui sa fie si fără poza buletin si facial…dar ar trebui la început sa fie CNP si număr de telefon si pe urma fața sa, la făcut poza buletin nu face bine poza pentru ca când dau sa prind poza clara iese neclara. eu cred ca e de la aplicație. deși am încercat de 3-4 ori. mulțumesc anticipat. o zi bună.
Se pare ca este o problema cu aplicata YOU BRD, dupa cum se plang mai multi clienti ai BRD.
La mulți ani și un an nou fericit, așa este, am văzut și în comentariile de aici și se pare că și ei au probleme, și știu că aceasta aplicație a făcut de un băiat sau o fată în vârstă de 17 ani, dar măcar să vorbim cu acel creator sau cineva să vorbească să facă ceva la creare cont. aplicația este foarte bună și merge doar când o face cei de la BRD online, în rest nu mă plâng de aplicație, este foarte bună pentru plăți online, verificare cash, transfer cash, etc, nota 10. dar la creat contul BRD singur acasă este jale. cam atât. voi mai încerca peste 2 zile să sun la bancă, că este închis. o zi bună și un an nou vă doresc.
Reveniti va rog cu raspunsul primit de la BRD cu privire la problema aplicatiei YOU BRD.
Dacă am vârsta de 17 ani pot face aplicația you brd ?
Nu, varsta minima pentru folosirea aplicatiei You BRD este 18 ani.
Dacă am 17 ani și nu pot face aplicația , pot merge la Bancă pentru a o putea face ?
Nu, aplicatia YOU BRD se poate folosi doar de persoanele majore.
Bună ziua!
De 2 zile am aplicația You BRD blocată, problema e că nu sunt in țară,iar cardul de bancă este închis din aplicație,cum pot debloca cardul eu fiind beneficiară pe contul tatălui,am nevoie urgenta de el … Vă mulțumesc!
Pentru deblocarea cardului trebuie sa sunati la BRD, la telefon +40213026161.
Buna ziua, cand incerc activarea prin „Activate from BRD Branch” in campul de Costumer ID nu incap toate cifrele CNP – ului ., Exista alt ID care trebuie introdus sau care este gresala mea?
Bună ziua
Se poate activa you BRD online dacă nu am card ci doar număr de cont? Sau e necesar să activez aplicația la o sucursală BRD? Mulțumesc
Aplicatia You BRD nu se mai poate activa online, ci doar intr-o unitate BRD.
Aplicatia You BRD nu functioneaza de 10 zile,nu a reusit reprezentanttul BRD sa ma ajute ,aplicatia se reinstaleaza dupa multe incercari si apoi da din nou mesaj de eroare.
am instalata aplicatia you brd si am folosit-o mult timp
de doua zile nu reusesc sa ma loghez
apare ,, proxy page not found
ce sa fac ?
Aplicatia You BRD are probabil o problema de functionare.
Sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla mai exact care este problema cu aplicatia You, apoi reveniti la mine.
Un “rahat” de aplicatie !
Dac pe telefon am instalata arilicatia pentru un titular de cont (subsemnatul), cum pot adminstra si un alt cont din aplicatie?
Din aplicatia YOU BRD nu puteti administra alte conturi.
Buna ziua, am avut in telefon salvata aplicatia YOU BRD si a finctionat foarte bine pana cand mi s-a cerut actualizare. Din acel moment a iesit din aplicatie si nu mai pot sa o accesez. Am dezinstalat si reinstalat aplicatia, urmez toti pasii cu foto CI, fata in oval, etc. ajung la finalizare, CNP corect, nr,telefon corect si nu pot intra in aplicatie.
Multumesc!
P.S. Am avut aplicatia My BRD si a functionat ireprosabil. Nu am inteles de ce s-a renuntat la ceva care mergea foarte bine!
Pentru a rezolva problema functionarii aplicatiei BRD,singura solutie in acest caz eate sa sunati la call centerul BRD sau sa mergeti intr-o sucursala BRD.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia You BRD.
Buna ziua
Aplicatia youbrd este cea mai proasta aplicatie dintre toate aplicatiile de banci. Mybrd a functionat mereu, asta mi se blocheaza mereu, de 5 ore incerc sa intru pe telefon sa fac o plata si imi apare doar un cerc ce se invarte . Cine isi asuma aceasta nefunctionalitate? Plata tb sa o fac azi
E cea mai rigida aplicație ever! Și eu am probleme de logare. Am găsit rezolvarea. M- am transferat la alta banca și e super ok.
Bună dimineața.
De ce nu funcționează la aplicația YOU BRD _DISTRIBUIE ,și nu se poate descărca plata sau transferul efectuat pentru a Confirma efectuarea respectivei operații. Încercați și modernizări aplicația căci, cu cea veche nu se mai poate lucra.
BRD a anuntat ca lucreaza la imbunatatitea aplicatiei:
„In aceasta perioada lucram la imbunatatirea aplicatiei YOU BRD. Pentru activarea sau reactivarea acesteia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD.
Ne cerem scuze pentru neplacerile pe care le poate cauza aceasta situatie si suntem aici pentru orice informatie de care ai nevoie.
Multumim pentru intelegere.”
Raman la george .de ani de zile functioneaza ireprosabil.incasez lunar o suma la brd si as fi vrut sa o ttansfer prin internet banking dar sub nicio forma nu am reusit sa o activez.daca tot spun sa merg la banca mai bine scot banii…treaba romameasca.
Am schimbat telefonul ,iar aplicatia you brd nu se deschide ! Se invarte un cerc continu ! Am dezinstalat si instalat de mai multe ori…nimic ! Am fost la banca…nu stiu nici ei ce se intampla !
Trebuie sa mergeti la o sucursala BRD, pentru reactivarea aplicatiei YOU BRD.
Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema cu aplicatia BRD.
Bună ziua, nu îmi merge you brd tot îmi spune opus…încercați mai târziu a apărut o eroare de zile întregi face asa, va rog remediați aceasta problema neapărat!!
In prezent activarea YOU BRD prin telefon este suspendata temporar, astfel ca trebuie sa mergeti la o unitate BRD, pentru a o putea folosi.
Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema cu aplicatia.
Aceiasi problema! Cum o rezolv?
Luati legatura cu BRD pentru rezolvarea problemei, iar daca nu se rezolva, reveniti la mine.
Buna ziua !
nu este activa aplicatia ” you brd ” tot îmi spune …încercați mai târziu a apărut o eroare , incer de cateva de zile , am nevoie de ajutorul d-voastra
Pentru activarea aplicatiei you brd trebuie sa ajungeti la o sucursala a bancii BRD, altfel nu se poate, in prezent.
Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema cu aplicatia YOU BRD.
Bună de mai bine de o sapt îmi tot scrie ups eroare încearcă mai târziu și e f urgent sa o folosesc și nu reușesc ce sa fac?
In prezent activarea YOU BRD prin telefon este suspendata temporar, astfel ca trebuie sa mergeti la o unitate BRD, pentru a o putea folosi.
Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema cu aplicatia.
Aceeași problemă.
Au schimbat My BRD care funcționa foarte bine cu acesta mizerie de aplicație care nu functioneaza și te mai poarta și pe drumuri pana la banca. Rezultatul în final este același. Nici cei de la banca nu îl pot activa, ba te mai pun sa aștepți un sms de la ei, care nici după trei zile încă nu a venit.
Daca nu primiti SMS de la BRD, reveniti la mine, sa va ajut sa rezolvati problema, cu ajutorul bancii: vasile.coman@bancherul.ro
Nu functioneaza aceasta aplicatie continuu iar cand functioneaza este neintuitiva si prost facuta in opinia mea. Este mult sub nivelul celei anterioare.Ma gandesc sa shimb banca din pricina acestei aplicatii… Urmaresti pasii nu nu poti activa aplicatia nici dupa ce ai mai facut-o odata !
Daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia BRD, va rog sa reveniti la mine, sa va ajut, cu ajutorul bancii: vasile.coman@bancherul.ro.
Nu merge aplicația.De două ori am fost la bancă, și nu au reușit,de ori au zis să aștept un SMS care nu mai vine,am sunat la BRD contact,și un funcționar iar m-a trimis la bancă.Ce să fac,ce e așa complicat cu banca asta?
Aceeasi problema am si eu. Am sters din greseala you brd l am instalat inapoi pe telefon am fost si la banca unde mi au spus sa astept un sms si tot nu s a rezolvat. Astept de 3 zile sa pot sa activez aplicatia si nu merge. Bag cnp si nr de tel si spune ca a aparut o eroare sa incerc mai tarxiu
Ati primit sms de la banca BRD?
Nu am primit decat un mail de informare, altceva nimic, dar cred ca e o problema cu aplicatia.
Daca nu primiti SMS de la BRD, reveniti la mine, sa va ajut sa rezolvati problema, cu ajutorul bancii: vasile.coman@bancherul.ro.
Am aceeasi problema, nu vine sms de la banca, ce pot face?
Am fost de multe ori la ei, dar…
Daca nu primiti SMS, trebuie sa sunati la BRD, la telefon +40213026161.
Pe telefonul vechi aplicația funcționează fără probleme!
Aceasta problema o am și eu.De 10 zile încerc și nu reușesc.De două ori am fost la bancă și nici ei nu au reușit.Ce să fac? Să merg in Franța,sunt mai competenți?
Daca nu reusiti sa rezolvati problema cu aplicatia BRD, va rog sa reveniti la mine, sa va ajut, cu ajutorul bancii: vasile.coman@bancherul.ro
Salutare. Mi-am schimbat telefonul si nu reusesc sa activez aplicatia. Imi tot trimite mesajul: “Ups a aparut o problema” . Ce este de facut cine raspunde pentru intarzierea unor plati care urmau a fi facute ? Va multumesc si astept un raspuns urgent.
In prezent activarea YOU BRD prin telefon este suspendata temporar, astfel ca trebuie sa mergeti la o unitate BRD, pentru a o putea folosi pe noul telefon.
De 2 zile you brd nu functioneaza…stiu sa-l folosesc; il folosesc de atata vreme si tot apare mesaj ” ups….”
Buna seara!Am si eu o problema cu aplicatia YOU BRD de cateva luni.Am dat activare,am bagat cnp-ul si nr. de tel dar nu merge si imi apare sa contactez banca.Insa am fost si la banca si nu au avut ce sa faca deoarece nu a mers
Care este mai exact problema cu activarea YOU BRD? De ce nu a mers nici la banca? Nu v-au ajutat angajatii BRD?
Anul trecut am activat aplicatia you brd nu am avut nici o prolema. Acuma am resetat telefonul si iara am descarcat aplicatia dar nu ma lasa sa intru pe cont. Scriu datele si scrie ca incercati din nou ca îi ceva problema
In prezent activarea YOU BRD prin telefon este suspendata temporar, astfel ca trebuie sa mergeti la o unitate BRD.
Buna seara.Nu s-au remediat problema?Mi-am schimbat telefonul și nu mă pot conecta.Imi spune că a apărut o eroare sa incerc mai târziu.Cand mi-am instalat aplicația YOU BRD mi s-au spus de la banca ,că nu va fi nevoie sa merg la ei…..Problema este că nu am când sa merg la banca plus că se pierde foarte mult timp acolo.
Inca nu s-a remediat problema. Pentru activarea YOU BRD trebuie sa mergeti mai intai la banca.
Pe mobil functioneaza. Dar nu o pot instala pe lap-top! Cum se procedeaza? Sau este exclusiv pentru telefon?
Multumesc
Aplicatia YOU este exclusiv pentru telefon. De pe laptop, se poate accesa de pe site-ul BRD.ro, la acest link.
Buna ziua.De doua zile nu functioneaza aplicatia YOU BRD. Cunoaste-ti care e situatia. Multumesc.
mi sa blocat aplicatia youbrd.am sunat la brd .m-a trims la banca.la banca n-a putut sa faca nimic.am sunat inapoi la brd.iar n-au putut sa faca nimic.aveam niste plati de facut cu data scadenta.cine i-mi plateste intarzierile?
pentru intarzieri trebuie sa ma dresez la Protectia consumatorului sau la voi? brd sau Protectia consumatorului platesc intarzierile?sa stiu la cine trebuie sa apelez.
Trebuie sa trimiteti mai intai o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu BRD.
Am problema nu merge intrnet bing
Aplicatia nu mi merge, ma pune sa mi bag datele incontinuu, aceasta spuenandu mi ca datele sunt gresite, dar nu sunt
Aplicatia YOU BRD nu functioneaza de zile intregi, desi am luat legatura cu sucursala BRD. Cum putem face plati on line din contul BRD ?
Aplicatia YOU BRD nu functioneaza de zile intregi, desi am mers la o sucursala BRD. Altadata nu a functionat 1-2 zile, iar acum la fine de an sunt de efectuat plati, pe care le fac on line.
Intre 24.12.2021 si 03.01.2022 nu poti inregistra un nou dispozitiv in aplicatie. Daaca ti-a expirat token-ul ai belit-o, pentru mai bine de o saptamana de zile nu poti face tranzactii sau plati. Aplicatia refleca intr-adevar imaginea bancii, praf si pulbere.
Nu se deschide you brd. Se învârte un cerc continuu.
Buna seara, aplicatia YOU BRD nu functioneaza … de ore intregi..
CEA MAI PROASTĂ APLICAȚIE YOU BRD! ! Sa ma explic:
1. Au schimbat My BRD care funcționa foarte bine cu acest rahat de aplicație care mai mult nu functioneaza
2. In măsura in care alte bănci emit carduri pe loc, aplicațiilor aferente fiind funcționale de îndată, la BRD trebuie sa mergi la banca sa ți instalezi aplicația
3 degeaba mergi pt ca simulatorul acesta de aplicație cică va deveni funcțională peste doua zile lucrătoare după ce se fac “Verificari” in măsura in care ești client de 15 ani iar aplicația trebuie doar reactivata și nu inițiata
4 SFAT: fugiți de învechiți aceștia de la BRD
Eu unul mi am închis deja un cont urmează sa le închid și pe celelalte
Nu pot deschide aplicatia YOU BRD.
Menționez ca am făcut plăti cu ia și astăzi am vrut sa verific soldul și nu am reușit o zi întreaga.
Trebuie sa sunati la BRD, pentru a afla daca este o problema cu functionarea aplicatiei YOU.
daca este o problema cu functionarea aplicatiei CINE si IN CAT TIMP o rezolva?