Cum activez etokenul BCR daca am schimbat telefonul, fara sa merg intr-un sediu BCR?

„Am un cont in euro si un cont in ron, as vrea sa activez token-ul dupa ce am schimbat telefonul fara a fi nevoit sa ajung într-un sediu BCR, avand in vedere ca sunt in afara Romaniei.

Am sunat la serviciul cu clientii de mai multe ori dar fara sa rezolvam problema… imi spun ca problema e de la operator telefonie mobila, am sunat la serviciul cu clientii al operatorului meu de telefonie mobilă Iliad si mi-au garantat ca nu sunt probleme de linie. Nu stiu ce sa mai fac…”


Raspuns

Stimate domn,

Pentru activarea aplicatiei etoken BCR pe noul telefon trebuie sa introduceti in aplicatie urmatoarele informatii:

a.      Numele de utilizator (pe care il primesti de la banca) sau Alias-ul setat;

b.      Seria si numarul actului de identitate;

c.      Codul de activare pe care il primesti prin SMS;

d.      Setează o parolă de minimum 6 caractere și dacă telefonul permite, activează autorizarea biometrică.Și gata. Aplicația este activată!

Daca nu ati primit SMS-ul de la banca, va trebui sa sunati la BCR pentru o analiza detaliata a problemei, in vederea solutionarii problemei, dupa cum mi-au precizat reprezentantii bancii:

„Intr-o astfel de situatie, clientul ar trebui sa sune in Contact Centerul BCR, la numarul +4.021.407.42.00 pentru a face autentificarea personala, precum si o analiza detaliata a situatiei.”

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa activati aplicatia etoken BCR.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 + 4 =