Buna seara, am activat my brd mobile, cum aflu codul?
Raspuns
Stimate domn,
Pentru activarea myBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, trebuie sa urmezi urmatorii pasi:
Pasul 1: Descarci pe telefon aplicatia MyBRD Mobile
Pasul 2: Semnezi contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD, dupa care primesti de la BRD o parola unica si un cod unic de activare, acesta din urma prin SMS, pe numarul de telefon precizat in contract
Pasul 3: Iti setezi in aplicatie codul PIN de acces si autorizarea tranzactiilor, dupa care poti folosi aplicatia pentru a-ti verifica contul de pe telefon, pentru a face diverse plati sau transferuri de bani, plati facturi etc.
Daca ai uitat parola, tot ce trebui sa faci, pentru a primi o noua parola, este sa suni la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).
Poti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa introduci codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si vei primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
În condițiile în care informațiile prezentate sunt complet depășite iar aplicația se poate muta foarte simplu de pe un telefon pe altul, vă rog să actualizați informațiile pentru a nu pune utilizatorii pe drumuri în mod inutil.
Iata informatiile publicate in prezent de BRD privind utilizarea myBRD pe mai multe telefoane si cum se reactiveaza aplicatia de pe un nou telefon:
„Pot utiliza aplicația MyBRD Mobile pe mai multe dispozitive?
Da, aplicația MyBRD Mobile poate fi utilizată pe câte dispozitive dorești tu. Adăugarea unui nou dispozitiv și activarea contului tău pe el o poți face din MyBRD Mobile din meniul Setări , opțiunea Adaugă dispozitive mobile sau din MyBRD Net, meniul Setări și informații, opțiunea Dispozitive mobile.”
Am pierdut/resetat/defectat sau mi-a fost furat telefonul pe care aveam instalată și aplicația MyBRD Mobile. Cum trebuie să procedez pentru a putea accesa serviciile MyBRD Mobile de pe un alt telefon?
Dacă ai pierdut telefonul sau ți-a fost furat intră cât mai repede în aplicația MyBRD Net, în meniul Setări și informații, apoi selectează opțiunea Șterge dispozitiv pentru a putea bloca accesul la aplicația MyBRD Mobile. De asemenea, tot din acest meniu îți poți activa contul pe un nou telefon mobil.
Ai de urmat câțiva pași simpli, pe care ți-i descriem în detaliu mai jos:
– Loghează-te în MyBrd Net;
– Accesează meniul Setări și Informații;
– Accesează meniul Dispozitive mobile;
– Click pe opțiunea Activează dispozitiv nou;
– Click pe opțiunea Aplicație instalată corect;
– Semnează acțiunea cu aceeași parolă cu care te-ai autentificat;
– Se va genera un cod de activare pe care trebuie să îl introduci în câmpul Cod activare, iar în cel de al doilea camp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
– Setează un cod PIN pentru aplicația ta, MyBRD Mobile;
– Dacă ai reușit să îți activezi dispozitivul dorit, finalizează procesul prin click pe Codul de activare este furnizat.
Dacă nu deții cont de MyBRD Net sau pur și simplu îți este mai ușor, apelează-ne imediat prin MyBRD Contact pentru a solicita dezactivarea dispozitivului Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. Poți solicita ulterior activarea contului pe MyBRD Mobile în orice agenție BRD, aplicând online pe site-ul http://www.brd.ro sau apelând MyBRD Contact la numerele disponibile aici: +4 021 302 6161
Buna seara daca am parola si cod de activare pot sa imi instalez aplicatia pe un alt tel multumesc
Da, va puteti instala aplicatia YOU BRD si pe alt telefon, dar numai intr-o unitate BRD. Iata care este procedura publicata de BRD:
„Descarci aplicația YOU BRD pe noul telefon și ne faci o vizită în orice unitate BRD. Urmezi instrucțiunile primite și aștepți a doua zi un telefon de la Echipa BRD din Contact Center, care vor parcurge împreuna cu tine procesul de instalare a aplicației YOU BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.
De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici (+4 021 302 6161), pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM.”
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru instalarea aplicatiei YOU BRD.
Buna ziua, am descarcat aplicatia pe telefon, cum pot semna contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD? nu primesc codul de activare si parola unica prin SmS
Pentru a putea folosi aplicatia de mobile banking myBRD mobile trebuie mai intai sa luati legatura cu banca in vederea semnarii contractului si primirii unui cod de activare, iar ulterior va puteti activa aplicatia.
Iata pasii pentru activarea aplicatiei myBRD:
Pas 1: Receptionarea elementelor de securitate din partea bancii:
– Parola unica transmisa prin SMS pe numarul de telefon indicat de tine ca numar principal. Parola are o valabilitate limitata
– Codul de activare furnizat de catre Banca in timpul procesului de aderare la serviciu. Codul are o valabilitate limitata
Pas 2: Descarcarea gratuita a aplicatiei specifice telefonului sau tabletei pe care o utilizezi.
In functie de sistemul de operare utilizat de telefonul tau, aplicatia se descarca din: – Google Play Store pentru sistemul de operare Android – AppStore pentru sistemul de operare iOS – Windows Phone Store pentru sistemul de operare Windows Phone
Pas 3: Lansarea aplicatiei
Pas 4: Selectarea optiunii “Activare MyBRD Mobile”
Pas 5: Introducerea elementelor de securitate ‐> Codul de activare si Parola unica primita prin SMS
Atentie! Codurile de securitate devin invalide daca sunt introduse gresit de 5 ori. In acest caz este necesar sa contactezi Banca pentru atribuirea unor noi elemente de securitate.
Pas 6: Alegerea unui cod PIN si confirmarea acestuia.
Codul PIN va fi utilizat pentru accesul in aplicatie dar si pentru semnarea (autorizarea) tranzactiilor. Codul trebuie sa aiba 6 caractere numerice. (ex. 123456)
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va activati serviciul de mobile banking a BRD (myBRD mobile).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
aveți un număr de telefon pe care îl pot contacta pentru a lua legătura cu cei de la banca? multumesc.
Am resetat telefonul, doresc sa îmi activez aplicația dar nu pot ajunge la un sediu brd deoarece nu sunt în România. Ce pot face?
Buna ziua! Care este id-ul de activare? Nu înțeleg! Mi-am schimbat telefonul și nu îl stiu
Numarul de client BRD este, de fapt, numele de utilizator (codul de utilizator) necesar pentru accesul in aplicatia web YOU BRD.
Numele de utilizator il primiti de la banca, iar daca l-ati uitat, il puteti gasi in aplicatia mobila YOU BRD, in Mobile Token.
Codul de activare este codul de securitate din 6 cifre pe care-l primit prin SMS de la banca, in momentul activarii aplicatiei mobile YOU BRD.
Trebuie sa stiti ca nu puteti utiliza aplicatia web (internet banking) a BRD, fara sa va activati si aplicatia mobila, intrucat din aceasta (Mobile Token) se genereaza codul necesar pentru a intra in aplicatia web (de pe calculator/laptop).
Bunā Zouave. Am cont la BRD dar mā a flu în Anglia. Nu am numār de telefon din Romania. Cum mā pot logs cu be de Anglia? Multimedia.
Pentru a va putea loga la myBRD din Anglia, trebuie sa sunati la BRD, la numarul +40 21 302 6161 si trimiteti email la adresa mybrdcontact@brd.ro.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Bună ziua! Am avut aplicația MYBRD MOBILE pe telefon, dar acum că am schimbat telefonul nu mai am cum să instalez aplicația pentru că sunt în străinătate. Ce pot să fac în cazul acesta pentru ca nici nr. de România nu am?Se poate rezolva problema fără să fie nevoie sa merg în România? Mulțumesc anticipat pentru răspuns!
Pentru rezolvarea problemei dumneavoastra cu aplicatia myBRD, trebuie sa luati legatura cu banca BRD, pentru a afla cum va puteti accesa contul fara sa mergeti in Romania.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BRD.
Am bani pe card
Am fost la Agenția BRD din Năvodari, cu intenția de a activa acest serviciu. O angajată ‘ocupată’, de la birou, m-a trimis la ghișeuri, acolo mi s-a spus că trebuie doar să descarc aplicația și, eventual, să iau legătura telefonic cu banca, pentru ajutor suplimentar. Acum văd că îmi trebuie un contract.. Sunt deja în străinătate, pentru un an. Superb!! Vina mea, pentru că nu am știut cum merg lucrurile.
Sunati la BRD, la numarul +40 21 302 6161 si trimiteti email la adresa mybrdcontact@brd.ro.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Buna ziua .Sunt nou client al băncii dv A incercat sa aciveze contul MyBRD MOBil si doamna de la banca ,dar fara succes, vreau și eu codul de activare și parola unica prin SMS .Multumesc anticipat.
Sunati la BRD, la numarul +40 21 302 6161 si trimiteti email la adresa mybrdcontact@brd.ro.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Am descarcat aplicatia mybrd mobile, am primit prin sms parola unica si cod de activare insa cand le introduc imi apare „Lungime invalida a codului de activare„. Ce trebuie sa fac? Multumesc
Pentru rezolvarea problemei, sunati la BRD, la tel *22622.
Nu îmi merge mybrd mobil vreau și eu codul activat și parola unica prin SMS
Sunt in straintate si am avut aplicatia mybrd mobile instalata pe telefon , dar mi s a stricat si trebuie sa mi cumpar altul , cum mai pot sa mi fac din nou aplicatia respectiva pe noul telefon daca sunt in afara tarii si nu am acces la banca ?
Trebuie sa sunati la BRD, la telelfon +4 021 302 6161 sau sa trimiteti un e-mail la: mybrdcontact@brd.ro.
Daca nu reusiti, reveniti la mine.
Vasile Coman
0723292899
Aceiași problemă am si eu. Mi-am schimbat telefonul si nu merge să intru pe aplicație. Imi cere codul de activare dar nu îl mai știu. Multumesc
Buna ziua! Mi-am cumpărat un alt telefon, însă nu pot sa-mi accesez contul deși am descărcat aplicația. Un sfat?
Aplicatia nu mai functioneaza daca va schimbatati telefonul. Solutia e sa luati legatura cu banca pentru a primi noi date de acces la aplicatie.
Reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.
Vasile Coman
Salut, mi-am facut si eu un card la BRD si cand doresc sa imi fac cont pe BRD mobile si bag codul de utilizator imi spune ca este incorect. Daca ma puteti ajuta cu un sfat v-as fi recunoscator! Multumesc anticipat.
Bună ziua! Am si eu o problema! Am avut cont pe My BRD Mobile si mi-am schimbat telefonul iar acum cand vreau sa intru in cont imi cere un cod de activare si parola unica prin SMS. De unde le-aș putea lua?
Vreau sami reactivez aplicatia MY BRD si am nevoie de parola ID
Buna ziua ,
Eu mi-am schimbat telefonul. Ca si rezultat nu imi mai pot accesa contul myBRD intrucat mai stiu nici codul unic nici ID -ul de activare (care oricum le primesc de la banca). Asadar nu imi pot accesa contul myBRD. Am scris mail si am sunat la numarul de la call center. Dupa 13 MINUTE in care am stat cu telefonul la ureche nimeni nu mi-a raspuns. Nici de Black Friday nu am patit asa ceva. Asadar, exceptand deplasarea la banca , ce alte optiuni mai am ?
Buna ziua
Mi am uitat parola mă puteți ajuta
Stimata doamna,
Puteti obtine o noua parola pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Sau luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Pot sa ma loghez pe mybrd dar doar pe web. Din aplicatie mybrd imi cere un cod de activare, de unde pot sa l obtin?
Mi-a expirat parola de intrare in cont. Nu stiu cum sa procedez , nu-mi mai pot accesa contul.
Stimata doamna,
Puteti obtine o noua parola pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Sau luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua. Cum pot activa mybrd mobile. Am resetat telefonul si îmi cere codul de activare?nr meu este 0753531731
Buna ziua as vrea și eu cum pot afla id activare nu îl mai am și nu pot intra știu doar parola
Pentru obtinerea unui nou ID (codul de utilizator) pentru acces (logare) pe site-ul mybrdnet.ro, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899