Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu. Trebuie sa merg la banca iar?
Raspuns
Codul de utilizator pentru accesarea MyBRDMobile îl găsiti pe contractul încheiat la BRD. Parola o primiti prin SMS la numărul de telefon declarat, dupa care vi se cere să o modifici la prima accesare a aplicației.
Sfaturi de la BRD privind parola:
– Lungime parolă: 6 cifre (de la 0 la 9)
– Parola nu trebuie să conțină secvențe numerice crescătoare sau descrescătoare (ex: 012345, 876543, 456789)
– Parola nu trebuie să conțină 3 sau mai multe cifre identice consecutive (ex: 111…)
– Parola expiră în 180 zile și va trebuie schimbată după acest interval
– Istoric parolă: 10 parole
– Accesul în aplicație va fi blocat după 3 încercări greșite consecutive, iar pentru deblocare este necesară contactarea băncii
Pentru rezolvarea problemei privind accesul de pe telefon la contul BRD, prin aplicatia myBRD Mobile, nu e nevoie sa va deplasati la banca, puteti sa luati legatura cu reprezentantii bancii prin internet sau prin telefon:
Iata datele de contact ale BRD:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
si daca nu mai am sms-ul cu codul de activare ce fac?
Trebuie sa cereti la BRD un nou cod de activare.
Reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.
Bună ziua oameni buni. De curând am făcut buletinul petru ca am pierdut portofelul.din momentul în care am ridicat buletinul aplicatia YOUBRD nu a mai mers. Am mers la banca și am făcut actualizare de date.Fata de la ghișeu s.a chinuit 2 ore ,fără succes, sa îmi facă aplicatia. Nu primeam sms cu acel cod unic sms. Am încercat sa activez acasă cu scanarea buletinului,în zadar. Am dat la toate setările „permite fotografiere”, nimic. Am fost iar la banca,iar s-a făcut coada în spatele meu de 2 km ,iar nimic. Am sunat la nr de la BRD,cei de acolo au spus ca sunt trecuta în lista și ma suna ei. Am stat 2 zile (între timp am fost iar la banca,iar am încercat acasă cu scanarea buletinului),nimic
Iar am sunat la ei la sediul BRD. Am fost iar la banca pentru ultima oara și am întrebat-o pe fata de la ghișeu dacă descarc aplicatia MY BRD MOBILE oare merge? Ea mi-a zis ca nu mai funcționează de mult aplicatia aceea. Dezamăgită total de aplicatia brd, am venit acasă și m-am gândit sa sun iar la BRD. Am vorbit cu o doamna foarte amabile și am întrebat-o dacă pot descarca aplicația veche MY BRD MOBILE iar ea mi.a spus ca da și ca acel COD DE ACTIVARE cerut de aplicație m-i-l oferă ea. Și ce credeți? A MERS!!! Oameni buni ,dacă nu reușiți cu YOUBRD descărcați aplicatia MY BRD MOBIL,sunați la ei și vi se va oferii Codul de activare.
Sper ca v-am fost de ajutor .
Zi buna tuturor!!
Buna ziua as dori si eu parola
Parola pentru aplicatia mybrd o puteti obtine de la banca BRD.
Buna ziua .Mama mea care este pensionara și are cont Brd mobile a uitat parola mybrd.cum trebuie sa procedam.Multumesc anticipat
Trebuie sa sunati la BRD, la telefon *22622, pentru schimbarea parolei la mybrd mobile.
Salut . Cum pot recupera codul de activare. Pentru my brd
Pentru codul de activare la myBRD, trebuie sa luati legatura cu banca, la datele de contact de mai sus, din articol.
Am primit SMS cu parola incompleta, din 4 cifre mai exact si nu imi da voie sa ma conectez, ce pot face, am dat email si nici un raspuns
Sunati si la call center BRD, telefon 0213026163.
Buna ziua,
Sunt plecat din tara si nu pot sa im activez aplicatia.
Aceasta a devenit imposibil de utilizat dupa updateul la Ios 14.
Acum imi cere reaurentificare.
Am un alt terminal cu mine pe care l-am folosit si in trecut.
Problema este ca nu primesc OTP SMS.
Genereaza codul dar atat.
Nu revin in tara in viirorul previzibil.
Telefoanele sunt sincronizate cu fusul orar.
Din acest punct de vedere nicio problema.
Puteti verifica, va rog, de ce la numarul 0723200108 nu se primeste acest cod?
Va multumesc,
Andeei Cirstea
Am resetat telefonul din cauza problemelor tehnice, iar acum nu mai pot accesa aplicația mybrd, și nici nu ma pot duce la banca pentru datele necesare autentificării pe mybrd, din cauza pandemiei cauzate de covid-19
SUnati la BRD, la telefon +4 021 302 6161 sau sa trimiteti e-mail la adresa: mybrdcontact@brd.ro, pentru a cere noile coduri de acces in aplicatia mybrd.
Reveniti la mine daca nu se rezolva.
Buna ziua, mi-am resetat telefonul acum cateva zile.Problema e ca mi-am pierdut parola unică trimisă prin sms. Ma puteti ajuta.
Trebuie sa sunati la BRD, la *22622, pentru a primi o noua parola unica pentru accesul in aplicatia mybrd.
Buna ziua!
Mi-am uitat codul Pin,cu care ma loghez in aplicația mybrdmobile. Cum se poate reseta?
Va multumesc,
Brigitta.
Pentru setarea unui nou cod PIN, sunati la BRD, la tel *22622.
Am resetat telefonul din cauza unor probleme tehnice, ia acum când accesez mybrd im cere un cod de activare și parola unica primita prin sms,
Pentru rezolvarea problemei, sunati la BRD, la tel *22622.
Bună! Am o mică problemă. Mi am dat reset la telefon si mi s a resetat si aplicatia my brd mobile. Îmi cere codul de activare, dar când mi am dat reset la telefon mi s au sters si mesaje și nici pe constract nu am gasit codul de utilizator. Ce pot face?
Pentru rezolvarea problemei, sunati la BRD, la tel *22622.
Dacă am reinstalat aplicația și pun codul de activare din mesaje de ce nu îmi merge?
Daca ati reinstalat aplicatia, trebuie sa obtineti noi date de logare de la BRD. Contactati banca pentru rezolvarea problemei.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
0723292899
Imi zice ca lungimea codului de activare este invalida. Ce sa fac??
Sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Daca nu se rezolva, reveniti la mine.
Vasile Coman
0723292899
Cereti un nou cod la BRD, prin telefon.
Am reinstalat din nou aplicația,Am codul de client de la banca de pe contract dar nu reusesc sa Imi activez ,nu mai stiu care sunt pasii?Ma puteti ajuta!
Daca ati reinstalat aplicatia, trebuie sa obtineti o noua parola de la banca, pentru reactivarea aplicatiei.
Pentru asta, trebuie sa luati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Unde mai exact gasesc pe contract codul de activare mybrdMobile?
Pentru activarea mybrd mobile aveti nevoie de un cod de utilizator primit de la banca si o parola primita prin SMS, pe telefon.
Buna ziua.Cum adaug in lista pentru plata de facturi a furnizorului de gaz ,Gaz Vest,deoarece nu apare la sectiunea selecteaza un facturier , am inteles ca se poate acest lucru dar nu stiu cum , pentru a plati cu aplicatia mybrd mobile.Multumesc.
Daca Gaz Vest nu apare in lista, atunci va trebui sa faceti o plata standard, prin introducerea contului IBAN al firmei de gaze.
Buna ziua.
Nu am accesat de mult MyBRD net. Am cod utilizator de cand am deschis contul dar nu ma pot loga. Am trimis un mesaj bancii si a doua zi am primit un email ca in 60 de zile serviciile mele La Brd net vor fi dezactivate. Problema este ca ma aflu in strainatate si nu ma pot deplasa la banca. De asemenea cardul mi-a expirat si am nevoie de altul nou. Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc anticipat
Sunati-ma la telefon 0723292899 sau trimiteti-mi un email la adresa vasile.coman@reclamatiibanci.ro, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu BRD.
Bună ziua! Nu gasesc pe contract acel cod de activare
Daca nu gasiti codul de activare, trebuie sa luati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua! Am schimbat telefonul ai vreau să mă conectez la my BRD mobile. Problema este cazul nu știu datele de logare de la my BRD token. Cum pot sa le aflu?
Sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Am șters mesajul cu codul de activare din greseala! Ce trebuie să fac?
Cereti la banca un nou cod de activare.
Buna ziua! Am o problema. Mi-am uitat codul PIN cu care sa ma logez in aplicatia MyBRD Mobile. Am dezinstalat aplicatia si acuma imi cere ID-ul de activare si codul de activare pe care l-am primit prin SMS si pe care nu il mai am ca l-am sters. As putea sa primesc un nou cod de activare? Cum as putea sa rezolv aceasta problema?
Multumesc anticipat!
Stimate domn,
Pentru a primi un nou cod de activare, trebuie sa sunati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
As dori să îmi dati un sms cu parola
As dori sa îmi dati un sms cu parola
Pentru a primi parola pentru myBRD net/mobile trebuie sa mergeti mai intai la banca sa incheiati contractul de internet/mobile banking.
Reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.
Vasile Coman
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Am incheiat contractul am avut aplicatia apoi am sters-o iar acum nu stiu sa activez din nou aplicatia
Trebuie sa sunati la BRD pentru a primi un cod de utilizator si o parola.
Buna seara, eu nu am nici un cod de activare… Îmi puteti spune unde se afla mai exact?
Codul de activare trebuie sa-l obtineti de la banca.
Reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.
Vasile Coman
0723292899
Buna.
Va rog daca puteti sa imi trimiteti si mie un extras de cont de pe cardul meu de euro
Va multumesc ..o zi frumoasa.
Buna ziua! O întrebare am si eu este posibil sa imi Trimiteți si mie un extras de cont pe numele bunicii postelnicu filoftea?
Banca va poate trimite extras de cont doar daca aveti imputernicire notariala pentru contul bunicii.