Bună! Cum aș putea sa- mi activez mybrd token mobile? Vă mulțumesc!
Raspuns
Stimate domn,
Pentru activarea tokenului mobil (digipass) din aplicatia de mobile banking a BRD (mybrd mobile) trebuie sa luati legatura cu banca, intr-o agentie BRD, pentru a primi elementele de activare, adica:
– ID-ul de activare furnizat de BRD in momentul semnarii contractului
– Codul de activare, primit prin SMS pe numărul de telefon comunicat băncii
Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899