Cum as putea sa-mi activez mybrd token mobile?

Probleme aplicatie myBRD

Bună! Cum aș putea sa- mi activez mybrd token mobile? Vă mulțumesc!


Raspuns

Stimate domn,

Pentru activarea tokenului mobil (digipass) din aplicatia de mobile banking a BRD (mybrd mobile) trebuie sa luati legatura cu banca, intr-o agentie BRD, pentru a primi elementele de activare, adica:

– ID-ul de activare furnizat de BRD in momentul semnarii contractului

– Codul de activare, primit prin SMS pe numărul de telefon comunicat băncii

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × = 9