Vreau sa fac o reclamatie la Credius IFN, cum trebuie sa o fac si unde trebuie sa o trimit? In cat timp trebuie sa primesc raspuns si ce fac daca nu se rezolva problema?
Raspuns
Stimate domn,
Icredit IFN nu are, pe site-ul propriu, icredit.ro (vezi foto), o pagina dedicata procedurilor de administrare a reclamatiilor, insa conform legii trebuie sa primiti un raspuns intr-un termen de 30 de zile.
Reclamatia catre Icredit o puteti face prin email, la adresele: sesizari@icredit.co.ro si office@icredit.co.ro, la telefon 031 7171 100, numar cu tarif normal in orice retea sau pe site-ul icredit.ro, prin completarea unui formular, la acest link: https://icredit.ro/contacte.
Va rog sa reveniti la mine daca nu primiti raspuns la reclamatia catre icredit sau daca raspunsul la reclamatie nu va satisface, caz in care trebuie sa apelati la autoritatea de solutionare amiabila a litigiilor, CSALB (Centrul de Solutionare Amiabila a Litigiilor in domeniul bancar) sau la autoritatea de protectie a consumatorilor (CSALB).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899