Care este procedura de a face o reclamatie la Vodafone? M-au taxat exagerat pe factura pentru traficul de net si vreau sa le cer explicatii si despagubiri si sa mai plang si la protectia consumatorului.
Multumesc
Raspuns
Pentru a face o reclamatie la Vodafone, trebuie sa le trimiteti un e-mail la persoane.fizice_ro@vodafone.com sau in scris, intr-un magazin Vodafone.
Reclamatiile se pot face si prin telefon, la numerele 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) sau printr-o scrisoare postala, la adresa: Bucuresti, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, Globalworth Tower, 020276
Asteptati apoi raspunsul intr-un termen de 30 de zile, iar daca nu primiti raspuns sau daca acesta nu va multumeste, adresati-va la Protectia Consumatorilor (ANPC), pe site-ul ANPC.ro, la aceasta adresa: http://reclamatii.anpc.ro/
Sa-mi spuneti daca aveti nevoie de ajutor pe parcursul reclamatiei la Vodafone sau ANPC.
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Iata procedura de solutionare a reclamatiilor, publicata de Vodafone:
PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI
Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone România pot fi înaintate
de către utilizatorii finali – persoane fizice sau juridice – în oricare din următoarele moduri:
a. telefonic la numerele:
0372.022.222
*222 (de pe telefonul mobil)
b. prin fax, la numerele:
0372.021.413 pentru clienții persoane fizice
0372.021.475 pentru clienții persoane juridice
c. prin email și internet, la adresele:
persoane.fizice_ro@vodafone.com
persoane.juridice_ro@vodafone.com
https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm
d. prin poștă, adresate către:
Globalworth Tower, strada Barbu Văcărescu nr. 201, sector 2, 020276
e. prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone România, zilnic, în timpul orelor de
program ale fiecărei locații.
Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea
aspectelor reclamate.
Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone România, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data primirii acesteia de către Vodafone România, prin oricare din modurile de transmitere enumerate mai sus.
Programul de lucru pentru primirea reclamațiilor scrise este 9:00-18:00, de Luni până Vineri, cu excepția zilelor legale nelucrătoare.
Raspunsul la reclamațiile clienților se va transmite în scris sau verbal, în funcție de solicitarea acestora.
În cazul nerespectării termenului de soluţionare a reclamațiilor, taxa lunară de abonament va fi redusă proporţional cu numărul de zile cu care s-a depășit termenul asumat în contract.
Despăgubirile pot fi solicitate în termen de 30 de zile de la data soluţionării reclamaţiei şi vor fi evidenţiate în factura aferentă lunii următoare.
Orice contestație a clientului legată de factura telefonică trebuie adresată în scris, în maxim 30 de zile de la data emiterii facturii.
Fiecare contestație trebuie să cuprindă suma contestată și apelurile și/sau serviciile facturate/contestate.
Obligația clientului de a plăti suma în discuție este suspendată pe perioada soluționarii reclamației, clientul fiind obligat să achite diferența dintre suma facturată și suma contestată în termenul specificat pe factură.
În cazul în care contestația este respinsă, clientul are obligația de a plăti diferența neachitată în termen de 14 zile de la informarea clientului despre respingerea contestației.
Reclamațiile utilizatorilor finali ce au ca obiect deficiențele de funcționare ale echipamentelor terminale de telecomunicații/accesorii, în perioada garanție, vor fi soluționate în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare în materie și/sau dispozițiile certificatului de garanție, în termen de 15 zile de la data predării acestora în punctul de colectare Vodafone.
În anumite cazuri, în funcție de natura și complexitatea aspectelor sesizate, termenul de soluționare a reclamațiilor se poate prelungi, în mod excepțional, cu o nouă perioadă de 30 de zile lucrătoare, cu informarea prealabilă a clientului asupra acestei situații.
Remedierea deranjamentelor
Termenul de remediere a deranjamentelor pentru serviciile de date şi voce în spatiu deschis (outdoor) este de cel mult 24 de ore de la data primirii reclamației cu excepția situațiilor care nu sunt sub controlul Vodafone, definite în documentul TCG.
Despăgubirile acordate în cazul imposibilității de utilizare a serviciilor Vodafone, datorită unor defecțiuni în sistemul GSM/UMTS/LTE al Vodafone, se calculează proporţional cu taxa lunară de abonament şi perioada în care Clientul nu a beneficiat de servicii.
Despăgubirile pot fi solicitate în termen de 30 de zile de la data soluţionării deranjamentului şi vor fi evidenţiate în factura aferentă lunii următoare.
În cazul în care reclamația nu este soluționată pe cale amiabilă, clientul are posibilitatea de a se adresa în vederea soluționarii litigiului către autoritatea de reglementare (ANCOM), respectiv către instanța competentă, după caz.
Bună seara , am o problemă cu cei de la Vodafone , de 2-3 luni îmi merge foarte prost internetul , eu și soția plătim 100€ lunar , la început de contract mergea totul bine , ușor ușor din ce în ce mai prost , am sunat la ei și au zis ca remediază și nu s-a remediat , aștept 30 de zile după ce am făcut sesizarea , după ce mă sfătuiți să fac ? Multumesc !
Daca nu va raspund in 30 de zile, trebuie sa faceti o reclamatie impotriva Vodafone la ANPC.
Reveniti va rog cu raspunsul la sesizarea trimisa Vodafone.
OK , va multumesc!
Am vrut să fac o reclamație la vodafon, am telefonat și rispunt robot după ceva vorbe ma spus să pun cod client și pun cod client de 6 ore și mă spuni ca este incorect, eu cred ca vodafon România s-a săturat de client și nu mai vrea
Daca nu reusiti sa inregistrati reclamatia la Vodafone prin telefon, incercati prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, sau pe site-ul Vodafone, prin robotul Tobi.
Reveniti va rog cu raspunsul la reclamatie primit de la Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Acest e mail nu (mai) exista. Am încercat în disperare, afișează cu rosu nu cu albastru ca în răspunsul dvs
Ati trimis email la aceasta adresa: persoane.fizice_ro@vodafone.com? Nu conteaza cum se afiseaza adresa de e-mail, daca e in albastru sau rosu.
Va salut ! In data de 14.02 ac,am depus o cerere de restituire a unei sume datorata de către operatorul de telefonie,in urma portarii numărului in altă rețea concurenta!! În curând se vor împlini 30 zile(2 zile),,termen în care trebuia să am un răspuns,dar nu.l voi avea,deoarece deduc asta,din faptul că am fost la sediul Vodafone din Craiova și am primit un răspuns evaziv”Se lucrează,este in aprobare”! Vă rog să mă sfătuiți ce urmează să fac în vederea recuperării sumei?! Acest fapt îl înțeleg că pe o răzbunare din partea operatorului de telefonie,datorita portarii!! Vă mulțumesc! Cu deosebit respect!
Daca nu primiti raspunsul de la Vodafone in termenul de 30 de zile, trebuie sa faceti o reclamatie la Protectia consumatorilor, pe site-ul ANPC.ro.
Și eu am pățit aceleași lucru ca mi-o venit de doua ori o factura în doar o luna ce pot sa fac în această situație sa îmi recuperez banii
Am fost client Vodafone și de patru luni incerc să-mi recuperez banii rămași în contul meu.Am făcut cererei,extrase de cont tot ce mi-au cerut dar degeaba.As vrea să știu ce trebuie sa mai fac,cui să mă adresez să-mi recuperez banii.Nu sunt multi dar sunt ai mei.
Daca Vodafone refuza sa va ramburseze datoria, trebuie sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorilor, pe site-ul ANPC.ro.
Buna seara,
Recent am dorit portarea de la Vodafone Romania către alt operator de telefonie mobila.
Cei de la Vodafone mă amenință cu taxe de juste despăgubiri.
Știu că nu e legal acest lucru, nu?
Da, este ilegal ca Vodafone sa va ceara taxe de juste despagubiri, conform unei decizii definitive a Curtii de Apel Bucuresti.
Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri celor care vor sa inchida contractul inainte de termenul stabilit initial, de 1 sau 2 ani, si sa se porteze intr-o alta retea de telefonie, pentru a beneficia de servicii mai bune si mai ieftine sau sa renunte la numarul de telefon respectiv, a stabilit Curtea de Apel Bucuresti, printr-o decizie definitiva, la cererea Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
ANPC a cerut judecatorilor sa stabileasca faptul ca in contractele Vodafone exista clauze abuzive prin care firma de telefonie engleza solicita abonatorilor sai din Romania plata unor despagubiri mari, atunci cand ei vor sa renunte la contract, inainte de termen.
ANPC a constatat ca sumele prevazute de Vodafone cu titlu de despagubire in cazul denuntarii contractului de catre client inainte de expirarea perioadei minime sunt foarte ridicate, fiind cuprinse intre 68 si 570 de euro lunar, in functie de tipul contractelor.
Este vorba de legea nr. 193 din 2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori prevede urmatoarele, la articolul 4, aliniatul 1:
„O clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul va fi considerată abuzivă dacă, prin ea însăşi sau împreună cu alte prevederi din contract, creează, în detrimentul consumatorului şi contrar cerinţelor bunei-credinţe, un dezechilibru semnificativ între drepturile şi obligaţiile părţilor.”
Curtea de Apel Bucuresti a dat dreptate ANPC:
„Din perspectiva art. 4 alin. (1) din Legea nr. 193/2000, Curtea apreciază că prevederea contractuală care impune consumatorului plata de despăgubiri în cazul denunțării contractului creează un dezechilibru semnificativ între drepturile și obligațiile părților, pentru că, potrivit acestei prevederi, consumatorul este practic obligat la plata contravalorii unor servicii deși obligația profesionistului de a presta respectivele servicii nu mai subzistă; prevederea care impune subzistența unei obligații ulterior încetării obligației celeilalte părți produce indubitabil un dezechilibru contractual semnificativ”, se arata intr-o decizie definitiva a Curtii de Apel Bucuresti. (vezi aici decizia)
Conform contractului standard publicat de Vodafone (Termenii şi Condiţiile Generale pentru Persoane Fizice – Consumatori
versiune în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2017), firma de telefonie din Anglia cere abonatilor o taxa de justa despagubire:
10.3 Modul de calcul al justei despăgubiri.
În cazul în care Clientul solicită încetarea prezentului contract înainte de expirarea perioadei minime contractuale sau încetarea contractului înainte de expirarea acestei perioade este generată de încălcarea obligațiilor contractuale de către Client, acesta datorează o despăgubire egală cu valoarea prejudiciului cauzat.
Prejudiciul cauzat se calculează pornind de la o anumită Sumă Inițială, pentru fiecare cartelă SIM dezactivată. Suma Inițială este stabilită conform tabelului de mai jos, având la bază următoarelor criterii: numărul de luni rămase până la expirarea perioadei minime contractuale, contravaloarea lunară a Pachetului de Servicii fără aplicarea reducerilor sau discounturi promoţionale (Planului Tarifar și Extropțiunile cu Perioadă Minimă contractuală), tipul Echipamentului Terminal achiziționat de Client la preț promoțional odată cu activarea sau prelungirea contractului de servicii.
Valoare lunară a Pachetului de Servicii – valoare cu TVA inclus
Sub 10 Euro / lună
Între 10 Eur / lună – 20 Euro / lună
Între 20 Eur / luna – 40 Euro / luna
Peste 40 Euro / luna
Sumă Inițială – Echipament Terminal cu acces la tehnologia 4G (LTE)
150 Euro
300 Euro
400 Euro
600 Euro
Suma iniţială pentru Echipament Terminal cu capabilităţi 3G sau tehnologii superioare
150 Euro
200 Euro
Suma iniţială pentru Telefon Echipament Terminal cu capabilităţi inferioare tehnologiei 3G
140 Euro
Sumă Inițială pentru Pachet de Servicii fără Echipament Terminal / alt device
100 Euro
In toate cazurile, Clientul nu va achita, ca si justa despagubire o suma mai mare decat contravaloarea planului tarifar lunar (inclusiv extraoptiuni) inmultita cu numărul de luni rămase până la expirarea Perioadei minime contractuale.
10.4.Astfel, prejudiciul conform art. 10.3 va fi egal cu Suma Inițială împărțită la numărul de luni din cadrul perioadei minime contractuale și înmultită cu numărul de luni rămase până la expirarea acesteia.
Formulă de calcul: Justă Despăgubire = (A : B) x C
A = Suma Inițială
B = Perioada minimă contractuală
C = Numărul de luni rămase până la expirarea Perioadei minime inițiale
10.5.În cazul în care Clientul a achiziţionat la activarea sau prelungirea contractului de servicii o tabletă sau un alt Echipament Terminal în rate, acesta va achita la încetarea prezentului contract înainte de expirarea perioadei minime, suplimentar justei despăgubiri calculată conform art. 10.3 – 10.4 din prezentul contract, diferenţa dintre preţul de achiziţie al tabletei şi preţul fără conectare (dacă există o astfel de diferenţă), la care se va adăuga valoarea ratelor neplătite.”
De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati portarea numarului fara taxa de justa despagubire, avand in vedere decizia justitiei, care a apreciat, printr-o hotarare definitiva, ca justa despagubire este ilegala, fiind o clauza abuziva in contractele Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Vodafone.
La Vodafone cred că este o regulă să păcălească clienții la prima factură. La fel am primit factură în august 2022,era prima factură, pe desfășurător era trecut august și sept. 2022,si banii aferenți pe 2 luni.
Iar în sept. am primit iar fact. Am sunat degeaba că m-au prostit în față.
Buna,
Am achizitionat un abonament la vodafomne de Black Friday. In acel moment am avut numar pe Digi, am discutat cu cei de la vodafone si au zis ca este posibila portarea numarului de pe Digi pe Vodafone (pe abonamentul achizitionat). Desi am fost co-titular pe contracutul de la Digi, cei de la Vodafone au zis ca nu este o problema, o sa se faca portarea pe Titularul de la Digi (fratele meu) si pe mine co-titular, dupa care o sa fiu eu trecut ca si titular.
Imi amintesc ca am discutat specific ca nu vreau sa ma trezesc cu 2 abonamente…s-a efectuat portarea de la Digi la Vodafone (pe fratele meu titular) si dupa spusele lor numarul temporar (trimis cand am achizitionat abonamentul pe numele meu) trebuia dezactivat si abonamentul sa treaca pe fostul numar de Digi.
A trecut jumatate de an eu tot primeam facturi pe ambele numere (fost nr digi acum vodafone – titular fratele meu si numarul achizitionat cu abonamentul- titular eu). I-am contactat pe cei de la vodafone de la relatii cu clientii si m-au tot „pasat” de la unul la altul pana am discutat cu un operator care mi-a explicat ca cele 2 numere figureaza pe 2 nume diferite (fratele meu si eu)…de unde am tras simpla concluzie ca operatorul care „mi-a vandut gogosi” ca este posibila toata operatiunea dorita de mine a dorit doar sa mai „ciupeasca” un abonament sa isi atinga target-ul.
Cu alte cuvinte am ascultat de el si mi-am luat-o. Doresc sa le fac o reclamatie pe aceasta tema. Ce ma puteti sfatui?
Multumesc anticipat si o zi placuta !
Stimate domn,
Pentru ca operatorul Vodafone nu v-a informat in mod adecvat in privinta conditiilor de portate a numarului de telefon si v-a facut un abonament in plus, sfatul meu este sa faceti la Vodafone o reclamatie, in care sa solicitati anularea abonamentului.
In reclamatie mentionati ca operatorul Vodafone a facut altceva decat ceea ce ati dorit, si anume portarea de la Digi la Vodafone pe acelasi abonament si numar de telefon, nu prin adaugarea unui nou numar si abonament.
Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa: persoane.fizice_ro@vodafone.com
sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.
Daca raspunsul Vodafone nu este cel asteptat, va voi sfatui cum sa recurgeti la ajutorul autoritatii responsabile pentru protectia consumatorului (ANPC) sau cu ajutorul altor autoritati.
Buna ziua ,
Am fost in Ianuarie la Sun Plaza sa îmi plătesc abonamentul , din Arsis (localul)
Domnișoara (Casier) , m ia reînnoit fără acordul meu încă un An la Contractul actual 28 Ian. 2023 ,
Din care reiese cá as Fi fost chiar eu ceea care am solicitat aceasta Actualizare ,
Cum pot Sá rezolv aceasta situatie ,
Vá multumesc,
Eugenia
Trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea contractului facut fara sa stiti.
Buna ziua.Anul trecut am sunat la vdf sa mi facă o oferta de roming pt că ieșeam din tara,I am spus sa mi facă o oferta încât să mă țină 2 săptămâni, mi sa spus că voi plati 1 an de zile acea oferta,am acceptat.odata ajunsă în Italia sa terminat romingul deci am putut beneficia de oferta doar 1 zi după care am primit mesaj că sa terminat in condiția in care mă asigurat că mi va ajunge oferta făcut pe 2 telefoane . la momentul de față plătesc oferta și nu doar atât mi sa mai prelungit contractul cu inca 2 ani de zile fara a mă anunță .Am sunat să vorbesc deoarece vreau să mă schimb de companie contractul pe care îl am se terminase dar mi sa spus că mai am inca 2 ani deoarece oferta de roaming care mi sa făcut mi a mai prelungit contractul încă 2 ani fara sa mi se ceară acordul.Am făcut reclamații peste reclamați fara nici un răspuns ,de cate ori sunam la ei îmi închideau apelul.Am rugămintea să mă informați unde pot depune o reclamație?
Stimata doamna,
Este incorect ca oferta de roaming a Vodafone, promisa pentru un an, sa fie valabila doar o zi.
Vodafone a comis un abuz daca v-a prelungit abonamentul pe inca doi ani, fara sa stiti, desi ati beneficiat de acea oferta de romaning o singura zi si pentru care platiti si in prezent.
De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie in scris la Vodafone, iar daca raspunsul nu e convenabil pentru dumneavoastra, sfatul meu este sa reclamati Vodafone si la Protectia Consumatorului (ANPC), pe site-ul ANPC.ro.
Sfatul meu este sa faceti reclamatia in scris, prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune cum ati formulat reclamatia catre Vodafone.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua .
Am in abonament 7 numere de telefon din care doar 2 sânt folosite .mi s a prelungit în mod abuziv pt încă 2 ani abonamentul la 3 Nr de telefon pe care nu le mai dețin și nu am fost informată de acest fapt iar acum factura pt aprilie 2022 a venit mărită cu 100 Ron .deși am contact un reprezentant Vodafone și am cerut în mod expres să îmi fie anulate prelungirile pt încă 2 ani la cele 3 Nr de telefon nu s a luat în considerare doleanța mea .intenționez să merg personal la sediul Vodafone din București și să am o discuție cu dânșii .
Întrebare dacă nu îmi modifica a abonamentele pot face reclamație la OPC
? Menționez că sânt persoana fizica .
Mulțumesc anticipat pentru răspuns
Stimata doamna,
Vodafone ar fi trebuit sa va solicite acordul inainte de prelungirea abonamentului pentru cele trei numere de telefon, iar daca nu a facut acest lucru, inseamna ca a comis un abuz, dupa cum spuneti si dumneavoastra.
Comportamentul Vodafone este cu atat mai incorect cu cat spuneti ca ati vorbit cu un reprezentant al firmei engleze de telefonie si i-ati cerut sa nu prelungeasca abonamentul pentru acele numere, ceea ce nu s-a intamplat, dimpotriva, ati primit o factura umflata.
De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone (nu este necesar sa mergeti la sediul Vodafone din Bucuresti), in care sa solicitati anularea abonamentului pentru acele trei numere, precum si a facturii majorate.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
M-a ajutat citind aici cum să reclam o înșelătorie practicată de Vodafone. Nu mă pot abține să arăt și altora ce mizerii pot păți:
Am fost păcălită de un angajat Arsis-Vodafone, căruia i-am solicitat o reîncărcare, iar el mi-a operat abonament. Nicio clipă n-am bănuit, până când mi s-a cerut semnătură digitală de pe telefon și pagina mi-a oferit să descarc documentul cu contractul tocmai semnat.
I-am și precizat că folosesc foarte puțin numărul respectiv, doar îl încarc periodic să nu-l pierd, căci mă reprezintă în unele asociații profesionale.
A anulat în final contractul, numai după ce am amenințat cu reclamații. Dar confirmarea anulării am primit-o târziu, după multe ore pierdute la sedii Vodafone să verific rezolvarea.
Consider că acești operatori sunt foarte presați să încaseze sume cât mai mari, pe perioade cât mai lungi și cu orice preț.
Înșelătoriile trebuie sancționate și trebuie să contribuim la asta semnalând cu reclamații, chiar dacă am primit soluționare și n-avem de recuperat prejudicii.
Va mulțumesc pt răspunsul oferit .cu siguranță voi reveni pentru că angajații Vodafone nu respectă cerințele solicitanților
Am făcut reclamație pe email pe data de 23 05 2022 .mi au răspuns că au primit reclamația și mi au dat un ID și un termen de 48 de ore de a fii contactata telefonic sau in scris .
Nimic nu s a întâmplat .
Am văzut că ar trebui sa fac zilnic reclamații scrise la punctele de lucru Vodafone
Voi lăsa pe 30 și 31 alte reclamații scrise și cu număr de înregistrare la puncte de lucru Vodafone .
Nu e nevoie sa faceti alte reclamatii, daca ati primit confirmarea pentru inregistrarea primei reclamatii.
Trebuie sa asteptati raspunsul, in termenul legal de 30 de zile, dupa care va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone.
Buna ziua. Am următoarea situație cu Vodafone: avem abonament la ei din 2004. Pe parcurs s au mai adăugat 2 Nr, deci avem 3 Nr pe ab. In iulie 2019 am luat un telefon pe ab, plăteam x suma servicii vdf și 5 e terminalul.in iulie 2021 ii spun soțului să meargă la vdf, că tot atât îmi vine de plata ,să vadă de ce. Nu știu ce îl păcălea aia de acolo și rămâne așa. In 28 decembrie hotârm sa ne luam un tel pe ab. Zic domnișoarei problema, îmi zice că da, încă plătesc acel terminal și că trebuie făcut cerere și scos de la ab, și prelungește unul din ab, îl mărește, sa ne poată da telefon. Acum ,merg și întreb de ce am factura așa mare? Cu mare stupoare aflu că am 4 abonamente, in loc de 3 și că toate sunt prelungite pe încă 2 ani. Cum pot renunța la acel abonament de 6 euro (am primit o carteluta in pachetul telefonului, e acolo, da nu știam că mi s-a mai făcut încă un abonament, și cum pot sa nu îmi prelungească abonamentele pe cele 2 numere? Logic și normal era să îmi prezinte situația de la început, sa știu că se prelungesc abonamentele toate și că a a mai făcut unul în plus. Ok, am acceptat și am semnat contractul, car eu știam că doar pe unul din numere se face, pe acela se prelungește .menționez că acel abonament este de 22 e. Mulțumesc
Stimata doamna,
Vodafone ar fi trebuit sa va informeze in mod adecvat cu privire la abonamentele pe care vi le-a facut, si de care nu ati stiut, precum si de prelungirea acestora, de asemenea fara sa stiti.
De aceea, solutia este sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea abonamentului in plus, pentru ca nu ati fost informata despre existenta acestuia.
In reclamatie solicitati si anularea prelungirii abonamentelor pe inca doi ani, tot fara sa fiti informata in mod corespunzator.
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon, prin email sau pe site-ul Vodafone.ro.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună, am la Vodafone 4 abonamente. Am rămas cu plata în urmă la un nr câteva zile (11 zile față de data scadenta). Ok după cele 11 zile de la data scadenta ei inchid toate cele 4 nr, plătesc în acea zi factura restanta,dar ei nu deschid telefoanele (niciunul). Sunt 3 zile de atunci, cum se face ca atunci când nu plătești știu să le închidă, dar după ce le plătești nu mai știu să le deschidă. Și ce legătură are un nr cu celălalt,două sunt pe un contract, iar celelalte 2 pe alt contract. Poate ma lămuriți și pe mine. Operatorul de la telefon și de la punctul de lucru din oraș nu știu. Deși suntem clienți vechi ne gândim serios să renunțăm. Mulțumim frumos pentru aprecierea din partea dumneavoastră pentru clienții Vodafone.
Stimata doamna,
Fireste ca nu este legal ca Vodafone sa va inchida toate numerele, daca nu ati platit factura doar pentru un abonament, iar pentru celalalt factura este achitata si nu aveti restante.
Aceasta practica a Vodafone poate fi considerata un abuz fata de clienti, mai cu seama ca dupa achitarea abonamentului nu au fost deblocate numerele de telefon.
Normal ar fi ca Vodafone sa inchida doar numerele pentru care nu s-a platit factura.
De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa cereti deblocarea numerelor si incetarea pe viitor a acestei practici abuzive.
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail ( persoane.fizice_ro@vodafone.com ), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună,
As dori și eu un sfat,am făcut în august un abonament și mi-am luat un telefon ,mi-au venit 3 facturi umflate ..prima a fost și rata de la telefon .de curioasa m-am uitat pe aplicația my vodofone și am sesizat ca în august mi s-au făcut 2 abonamente…deci 1 în plus,nu am fost informata ca mi s-au făcut 2 abonamente și nici nu mi s-a oferit a 2 a cartela .ce as putea face? Am fost am vb cu casierul…consultantul cu care am semnat contractul susține ca nu își mai aduce aminte.
Stimata doamna,
Vodafone trebuie sa anuleze abonamentul in plus facut fara sa stiti si sa va dea inapoi banii pe facturile umflate.
Intrucat consultantul Vodafone cu care ati semnat contractul sustine ca nu-si mai aminteste si nu vrea sa va ajute sa rezolvati problema, trebuie sa depuneti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea celui de-al doilea abonament, precum si facturile aferente acestuia.
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Nu uitati sa cereti numarul de inregistrare a reclamatiei.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunul la reclamatie primit de Vodafone, pentru a va spune ce trebuie sa faceti in continuare, pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, printr-o negociere amiabila sau cu ajutorul ANPC (Protectia Consumatorului).
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua. Am abonament la Vodafone de când era Connex,sunt clienta foarte veche. De când sunt la ei nu am avut nici un avantaj absolut nimic.
Anul trecut am luat în luna decembrie un telefon Samsung galaxy A21 s si un Huawei. Eu am plătit aceste telefoane până acum de 2 ori. Abonamentul îmi vine mereu 4-5 milioane de lei, am dat telefon la ei să îi întreb care este motivul și îmi spune că am luat nu știu ce cartela de servicii și costă 61 de lei, dar mie nu mi sa dat nici o cartelă. Vreau să plec de la ei și îmi spune că rezilierea contractului este 104 euro.
Ce as putea sa fac fac?
Va sfatuiesc sa faceti o reclamatie la Vodafone, iar daca nu vi se rezolva problema, trimiteti o reclamatie la Protectia Consumatorilor (ANPC), pe site-ul Anpc.ro.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile la reclamatii, pentru a va ajuta sa va rezolvati problema cu Vodafone.
Sunt din com.Secuieni jud,Neamt ,, la blocurii ,,, nu avem semnal la Vodafon
Sunt din com.Secuieni jud.Neamt ,, la blocuri ,, am abonament de foarte mult timp la Vodafone si am facut mai multe reclamatii la dvs privind lipsa semnalului .Cum trebuie sa procedam
Trebuie sa faceti o reclamatie privind lipsa semnalului Vodadone la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), omline, pe site-ul ANPC.
Puteti sa reclamati Vodafone si la ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), tot online, pe site-ul ANCOM.
Buna ziua, va rog sa mi comunicați dacă pot apela la ANPC in cazul unei reclamații pentru tarif cartela mobila Net la Vodafone. Menționez ca contractul încheiat este pe firma, persoana juridică.
Multumesc!
La ANPC pot face reclamatii doar persoanele fizice, nu si firmele.
Iata cum va sfatuiesc sa procedati dumneavoastra: mai intai trimiteti o reclamatie in scris la Vodafone, dupa care reveniti la mine cu raspunsul, pentru a va ajuta sa solutionati litigiul in mod aniabil.
Buna ziua, vreau un sfat am facut un abonament la o tableta care ar trebuie sa platesc lunar 78 de lei (2ani)plus am abonament pe un telefon care e tot 80 (1an)ramas de anul trecut, prima luna am platit 267lei,acum pe factura a venit 247 lei, mi au spus ca numai prima luna platesc mai mult acum de ce platesc aproape la fel?! Ce sa fac unde sa reclam?! se poate opri abonament ul si sa dau tableta cum am luat o intacta fara sa mai platesc pentru ea?!
Stimata doamna,
Din relatarea dumneavoastra reiese ca ati fost pacalita de Vodafone cu privire la costul abonamentului si tabletei.
De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa cereti anularea contractului sau modificarea acestuia, conform nevoilor dumneavoastra.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul Vodafone la reclamatia dumneavoastra, pentru a va indruma sa faceti reclamatie si la Protectia Consumatorilor (ANPC), daca nu rezolvati problema cu Vodafone.
Reveniti va rog
Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!
Stimata doamna, dat fiind ca Vodafone va taxeaza exagerat de mult pentru costul suplimentar, fara sa fiti anuntata, ar putea fi vorba de un abuz al acestei firme pentru care trebuie trasa la raspundere de catre Autoritatea Pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), astfel incat dumneavoastra sa fiti despagubita pentru banii pe care vi i-a luat Vodafone.
De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului (ANPC) impotriva Vodafone, pe site-ul http://www.anpc.ro, la acest link: http://reclamatii.anpc.ro.
In reclamatie mentionati ca Vodafone v-a luat prea multi bani pentru costul suplimentar, fara sa fiti anuntata iar apoi nu v-a dat banii inapoi.
Dupa ce primiti raspunsul de la ANPC, reveniti la mine sa va sfatuiesc ce trebuie sa faceti in continuare.
ANPC a constatat ca Vodafone are clauze abuzive in contracte, fapt confirmat si de justitie, printr-o decizie definitiva. (clauze abuzive in contractele Vodafone)
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
In mesajul meu anterior, este vorba despre Vodafone.
Buna seara. In urma refuzuli meu de a face abonament si a-mi porta numarul la cei de la Vodafone, acestia au convenit contrar si mi-au facut abonament fara a trimite prin curier contractul pentru al semna, fara a trimite telefonul care facea parte din abonament si fara a trimite cartela pentru portare. In momentul de fata mi-au blocat numarul de telefon de trei zile, pentru a face portarea. Dupa numeroase sesizari si convorbiri telefonice cu ei si promisiunea ca vor anula totul, tot nu s-a rezolvat nimic. In acest moment eu nu pot beneficia de telefonul meu. Tot ce au facut a fost in mod abuziv, fara acordul meu. Practic m-au furat. Doresc sa merg m-ai departe pe cale legala si sa-mi plateasca daunele pe care le suport de trei zile fara telefon. Doresc sa ma indruma-ti catre organele competente. Va multumesc.
Stimata doamna,
Trebuie sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului (ANPC) impotriva Vodafone, pe site-ul http://www.anpc.ro, la acest link: http://reclamatii.anpc.ro.
In reclamatie mentionati ca Vodafone a actionat abuziv si nu v-a trimis contractul si telefonul si astfel nu puteti beneficia de serviciile de telefonie mobila.
Dupa ce primiti raspunsul de la ANPC, reveniti la mine sa va sfatuiesc ce trebuie sa faceti in continuare.
ANPC a constatat ca Vodafone are clauze abuzive in contracte, fapt confirmat si de justitie, printr-o decizie definitiva. (vedeti aici detalii)
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Stimata doamna,
Intr-adevar, Vodafone a comis un abuz daca v-a facut abonamentul, fara acordul dumneavoastra privind portarea numarului de telefon.
Mai mult, nici nu v-a trimis contractul pentru a fi semnat si nici telefonul mobil, ceea ce reprezinta un comportament incorect si neprofesionist din partea firmei engleze.
Vodafone nu a anulat contractul, desi ar fi trebuit sa faca acest lucru, la solicitarea dumneavoastra si asa cum a promis.
In aceste conditii, va trebui sa faceti o reclamatie la Vodafone, iar daca raspunsul nu e convenabil pentru dumneavoastra, sfatul meu este sa reclamati Vodafone si la Protectia Consumatorului (ANPC), pe site-ul ANPC.ro.
Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Astazi am platit netul la vodafone deja platesc 51 lei cam mult deja fata de ce am semnat un contract pe 2 ani unde plateam cam 32 de lei merg pe 3 ani si la mine in zona nu prea am semnal cum trebuie cand merge cand nu merge.
Astazi am intrebat operatorul dumneavoastra 14/11/2020 de la operatorul de telefonie Vodafon care este din Centrul comercial Auchan din Calea severinului din Craiova am inrebat cat ar fi oferta la samsung not 20 ultra cel de 12 giga si operatorul dumneavoastra mia raspuns ca nu este la oferta cu alte cuvinte a vrut sa imi bage cum este vorba pe gat alt gen de telefon am fost injosit.Si nam mai stat pe ganduri si am plecat.Acesta este respectul pentru client.Am vrut sa ma portez la dumneavoastra de la telecom.
Nu va recomand sa va portati la Vodafone, pentru ca are servicii slabe si scumpe, comparativ cu alte firme de telefonie.
Buna ziua,
Numele meu este Daniela si detin un abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani de zile, problema mea este ca nu se respecta contractul incheiat cu si din acest motiv eu nu voi mai plati abonamentul.
Am achizitionat un telefon de la Vodafone, telefonul se afla in garantie, dar colegii dvs nu au dorit sa il repare si nici la telefon nu raspund sa imi dea o explicatie, din acest motiv eu imi voi transfera abonamentul la o alta companie.
Stimata doamna,
Sfatul meu este sa trimiteti mai intai o reclamatie la Vodafone cu privire la refuzul de a repara telefonul, precum si o notificare privind nerespectarea contractului, inainte de a renunta sa mai platiti abonamentul, pentru a nu avea probleme ulterior.
Asteptati raspunsul de la Vodafone, apoi reveniti la mine.
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899