Buna seara… nu pot sa gasesc codul de utilizator pe contractul meu…puteti sa ma ajutati?
Raspuns
Stimate domn,
Daca nu gastiti codul de utilizator pentru acces (logare) pe site-ul mybrdnet.ro, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Da, la schimbarea telefonului trebuie obtinute noi coduri de activare si parola, iar acestea se pot obtine si la telefon, nu trebuie sa ajungeti la o sucursala a bancii.
Daca nu reusiti, sunati-ma sa va ajut eu.
Vasile Coman
0723292899
De ce când schimbi telefonul trebuie activat din nou cod activare și parola unica primită de banca? Altfel nu se poate decât să merg la o sucursală a băncii?