Cum gasesc codul de utilizator pentru myBRD net/mobile?

Buna seara… nu pot sa gasesc codul de utilizator pe contractul meu…puteti sa ma ajutati?


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimate domn,

Daca nu gastiti codul de utilizator pentru acces (logare) pe site-ul mybrdnet.ro, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:

– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Cum gasesc codul de utilizator pentru myBRD net/mobile?

  1. admin Post author

    Da, la schimbarea telefonului trebuie obtinute noi coduri de activare si parola, iar acestea se pot obtine si la telefon, nu trebuie sa ajungeti la o sucursala a bancii.

    Daca nu reusiti, sunati-ma sa va ajut eu.
    Vasile Coman
    0723292899

    Reply
  2. Ionescu Iulia

    De ce când schimbi telefonul trebuie activat din nou cod activare și parola unica primită de banca? Altfel nu se poate decât să merg la o sucursală a băncii?

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 + = 6