Cum pot sa ma conectez la aplicația BRD pe telefon dacă numai am același număr de telefon?
Va rog să-mi răspundeți e foarte important pentru mine.
va mulțumesc anticipat:)
Raspuns
Stimate domn,
Daca v-ati schimbat telefonul sau aveti un numar nou de telefon, va trebui sa activati din nou aplicatia YOU BRD, la o unitate BRD.
Iata informatiile publicate de BRD:
„Descarci aplicația YOU BRD pe noul telefon și ne faci o vizită în orice unitate BRD. Urmezi instrucțiunile primite și apștepți a doua zi un telefon de la Echipa BRD din Contact Center, care vor parcurge împreuna cu tine procesul de instalare a aplicației YOU BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.
De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. „
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu reactivarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună , vreau să îmi mut aplicația YOU BRD pe alt telefon , cum pot face asta ? Nu vreau schimbări sau altele … vreau doar să mut de pe un telefon pe altul
Pentru a muta aplicatia You BRD pe noul telefon va trebui sa reluati procedura de activare, la fel ca in cazul vechiului telefon.
Am aplicația You BRD și am o problema dc după ce mă autentific și instru pe aplicație mă scoate după cel mult 10 secunde?
Verificati daca aveti aplicatia YOU BRD actualizata cu ultima versiune, din 6 martie 2023.
Dacă sunt în străinătate și vreau sa schimb nr de telefon la aplicație ce trebuie sa fac
Trebuie sa va actualizati datele personale si sa reinstalati aplicatia BRD.
Reveniti va rog la mine daca aveti probleme cu BRD.
Bună seara,am avut my brd activ și am schimbat telefonul,nu îl mai pot activa pe noul telefon,ce pot face..
Daca v-ati schimbat numarul de telefon mobil, trebuie mai intai sa va actualizati datele personale la BRD.
Puteti sa va actualizati datele personale fara sa mergeti la banca, online, pe site-ul BRD.ro, la acest link.
Dupa ce va actualizati numarul de telefon, puteti instala si activa aplicatia myBRD pe noul telefon, cu ajutorul BRD.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va instalati aplicatia myBRD Mobile.