Am uitat parola eToken si nu pot intra nici in aplicatia George. Ce pot sa fac?
Raspuns
Stimata doamna,
Daca ati uitat parola la aplicatia etoken BCR, trebuie sa o reactivati si sa setati o noua parola. Puteti face asta direct din aplicatie, dupa cum ne-au transmis reprezentantii BCR:
Iata raspunsul BCR:
De curand, BCR a imbunatatit fluxul de reactivare a aplicatiei eToken, astfel incat experienta clientilor sa fie una cat mai placuta.
In majoritatea cazurilor, puteti reactiva personal aplicatia eToken fara prezenta intr-o unitate BCR sau apelarea Contact Center, cu mentiunea ca BCR nu a solicitat vreodata transmiterea CNP-ului.
Tot ce trebuie sa faceti este sa deschideti aplicatia eToken, accesati “Setari” din meniu si ulterior “Reactivare”.
Pentru a finaliza procesul de reactivare veti avea nevoie de numele de utilizator, seria si numarul din buletin si codul de activare pe care il primiti automat pe numarul de telefon.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia eToken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899