Buna ziua. Mi-am facut pensii private Pilon 2 si Pilon 3 la Aviva si nu mai stiu care este situatia acestora. Eu acum am 64 de ani, ma aproprii de pensionare si vreau sa iau in calcul si aceste pensii. Nu mai dau de agentul la care mi-am facut pensia. Puteti sa ma ajutati?
Raspuns
Stimate domn,
Aviva a fost preluata de firma de asigurari si pensii Metropolitan, iar pensiile private sunt acum administrate de Metropolitan Life Pensii (fostul Alico Participant). Site-ul firmei este: Metropolitanlife.ro.
Puteti sa verificati situatia pensiei dumneavoastra pe site-ul Metropolitan, la acest link.
„Metropolitan Life Pensii este un serviciu destinat exclusiv participanţilor la Fondul de Pensii Administrat Privat Metropolitan Life. Acest site vă permite să verificaţi istoricul operaţiunilor desfăşurate în contul dumneavoastră individual de pensie precum şi să vizualizaţi evoluţia valorii unităţii de fond”, precizeaza firma de asigurari.
Iata si datele de contact ale Metropolitan Life Pensii:
Metropolitan Life Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat S.A
Prin poștă, la adresa poștală: B-dul. Lascăr Catargiu 47-53, unitatea 4B, etaj 4, RO-010665, sector 1, București
Adresă de e-mail: pensii@metropolitanlife.ro
Telefon: 021 208 44 44 – de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00
Fax: 021 208 44 45
La sediul nostru: Bld. Lascăr Catargiu 47-53, Sector 1, 010665, București, Europa House – de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 17:00
Număr de înregistrare la Registrul Comerțului din România: J40/13196/2007
CUI: 22080817
situatia contului
Puteti sa verificati situatia pensiei dumneavoastra pe site-ul Metropolitan, la acest link.
Anual, trebuie sa primiti de la compania Metropolitan o scrisoare informativă (care poate fi trimisă și pe e-mail) în care îţi este prezentată situația contului tău de pensie pentru anul precedent.
Buna ziua, As dori sa stiu si eu situatia contului meu de la Pensii Aviva, pilonul 2, la Metropolitan,
Puteti sa verificati sitatia contului dumneavoastra de pensie Aviva pe site-ul Metropolitan, la acest link.
Anual, trebuie sa primiti de la compania Metropolitan o scrisoare informativă (care poate fi trimisă și pe e-mail) în care îţi este prezentată situația contului tău de pensie pentru anul precedent.