Cum pot fi scos din Biroul de Credit de catre BRD?

BRD - reclamatie-cont-inactiv

Buna ziua,

As dori sa intreb si eu daca pot fi scos din Biroul de Credite de la BRD in care am fost introdus pentru neplata unor rate la un card de credit .

Mentionez ca la o perioada dupa ce am facut cardul ( aproximativ o jumatate de an) am pierdut numarul de telefon inregistrat la banca ( cartela fiind magnetizata) .

Mentionez la fel ca la solicitarea cardului am spus agentei ca eu nu sunt din acelasi oras , atunci fiind la facultate si sa imi treaca adresa de pe viza de flotant dar ea a zis ca se trece doar adresa din buletin .

Ca urmare eu neputand fiind anuntat pe telefon , sau la locul de munca, eu avand salariul la BRD , (pe email nu am fost informat ) doar prin plic de la BRD an ajuns sa fiu raportat la biroul de credite .

Credeti ca as putea solicita stergerea din Biroul de Credite deoarece nu am fost informat?

Multumesc.”


Raspuns

Stimate domn,

Lipsa notificarii prealabile raportarii la Biroul de Credit reprezinta un motiv intemeiat pentru stergerea din baza de date a datornicilor.

In cazul dumneavoastra, insa, este posibil ca banca BRD sa fi trimis notificarile la adresa din buletin, nu la cea de flotant, unde locuiti, dupa cum ati fost informat de catre reprezentanta bancii.

Daca v-ati schimbat numarul de telefon si nu l-ati actualizat la BRD cu noul numar, banca probabil ca v-a trimis notificarile pe vechiul numar, situatie in care tot dumneavoastra sunteti de vina, pentru ca aveti obligatia sa va actualizati datele personale, atunci cand apar modificari.

Mai exista, insa, mijloace de comunicare cu banca: prin e-mail sau prin aplicatia de mobile/internet banking, unde ar fi trebuit sa primiti notificarile privind raportarea la Biroul de Credit.

Sfatul meu este urmatorul: daca nu ati primit notificarile privind raportarea la Biroul de Credit prin e-mail sau in aplicatia de mobile/internet banking, trimiteti la BRD o cerere de stergere a restantelor din Biroul de Credit, motivand ca nu ati fost informat in prealabil, conform normelor in vigoare.

Reveniti va rog cu raspunsul primit de la BRD la cererea privind stergerea restantelor din Biroul de Credit.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 3 = 3