„buna ziua!
in anul 2015 am acesat din necesitate urgenta creditul provident ,nestiind ce inseamna si cat are dobanda de mare ,pe durata urmatorului an am platit sume minime de plata la recomandarea agentului zonal ,care oricum a facut destule neregului pe zona mea .In anul 2020 am terminat de achitat datoria care din 3000 a ajuns aproape tripla ,agenta oricum nu depuse sumele integral ,platite de mine.
acum am nevoie urgenta de un credit bancar si nu pot accesa decat ifn,pentru ca provident refuza sa stearga istoricul bancar ,desi am invocat legea 105/2007 a ANSPDCP si lipsa de instiintare prin mail ,sms si altele si am primit acest raspuns de la ei:
Buna ziua, va informam ca prin semnarea contractului, dumneavoastra ati confirmat ca ati citit si inteles termenii si conditiile acestora. De asemenea, prin semnarea contractului de credit si implicit a Declaratiei privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integranta a contractului de credit, asumata si semnata in mod distinct de catre dumneavoastra, v-ati dat acordul ca datele dumneavoastra sa fie prelucrate de Provident, inclusiv pentru scopul transmiterii acestora catre Biroul de Credit S.A. Avand in vedere restantele acumulate, subscrisa a fost nevoita sa raporteze aceste informatii cu privire la intarzierile la plata mai vechi de 30 de zile in sistemul de evidenta al Biroului de Credit si pentru care au fost transmise notificarile corespunzatoare.
In acest sens, consideram ca v-a fost respectat nu doar dreptul la informare prealabila, ci si ca ati fost in cunostinta de cauza atat in privinta unei eventuale raportari (inca de la momentul initierii raporturilor juridice de creditare) cat si in privinta raportarii efective, nefiind niciodata pus in situatia in care nu ați fi cunoscut despre faptul raportarii.
Prin urmare, va informam ca datele dumneavoastra nu vor putea fi sterse din baza de date a Biroului de Credit la momentul solicitarii dumneavoastra. Datele dumneavoastra vor fi pastrate in baza de date a Biroului de Credit timp de 4 ani de la data actualizarii (data când s-a înregistrat un eveniment – de exemplu, cand ați efectuat o plată, cand ati înregistrat o restanta etc.). Dupa expirarea acestui termen, datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi sterse automat din baza de date a Biroului de Credit SA.. Cu stima, Echipa Provident
sunt disperat si stiu ca daca m as adresa instantiei durata este destul de mare ,va rog sa ma ajutati cu o solutie…”
Raspuns
Stimate domn,
Sfatul meu este sa faceti o noua cerere la Provident, prin e-mail, in vederea solutionarii problemei pe cale amiabila, prin stergerea restantelor din Biroul de Credit.
Motivati cererea de stergere din Biroul de Credit astfel: nu am citit contractul de credit si nu am stiut care sunt consecintele acumularii de restante la credite, astfel ca ari fi trebuit sa fiu informat cu privire la raportarea la Biroul de Credit, cu cel putin 15 zile inainte, conform normelor de raportare.
Invocati, de asemenea, ca restantele au fost cauzate si de comportamentul incorect al agentilor Provident, dupa cum spuneti dumneavoastra.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Provident, pentru a va ajuta sa rezolvati problema stergerii din Biroul de Credit.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
buna seara! adresa provident relatii@provident.ro este blocata….nu stiu pe ce alta adresa sa trimit
multumesc
Adresa de e-mail a Provident este: relatiicuclientii@provident.ro.