Momentan sunt in Canada și in urma verificării parolei eToken BCR George sa blocat.
Acum cum pot proceda pentru recuperarea parolei având in vedere ca nu pot suna in România deoarece nu am roming.
Va multumesc
Raspuns
Stimata doamna,
Nu mai este nevoie sa sunati in Romania la BCR pentru recuperarea parolei si reactivarea aplicatiei eToken, aceasta se poate reactiva chiar din aplicatie.
Iata ce spune BCR:
De curand, BCR a imbunatatit fluxul de reactivare a aplicatiei eToken, astfel incat experienta clientilor sa fie una cat mai placuta.
In majoritatea cazurilor, puteti reactiva personal aplicatia eToken fara prezenta intr-o unitate BCR sau apelarea Contact Center, cu mentiunea ca BCR nu a solicitat vreodata transmiterea CNP-ului.
Tot ce trebuie sa faceti este sa deschideti aplicatia eToken, accesati “Setari” din meniu si ulterior “Reactivare”.
Pentru a finaliza procesul de reactivare veti avea nevoie de numele de utilizator, seria si numarul din buletin si codul de activare pe care il primiti automat pe numarul de telefon.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia eToken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
trcuperare cod utilizator
Daca ai uitat numele de utilizator (alias) al aplicatiei George BCR, poti sa-l recuperezi astfel:
– Contacteaza *2227 (apeluri nationale) ori 021 407 4200 (pentru apeluri din strainatate) sau
– Programeaza-te intr-o sucursala BCR la http://www.bcr.ro/programare pentru a-ti recupera numele de utilizator.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia George BCR.