„Buna ziua, ce soluție este pentru cardul meu Sparkasse blocat anul trecut în Germania, nu cunosc limba, nu am on line bank, menționez că am cont deschis în euro la Banca Transilvania ,mulțumesc.”
Raspuns
Stimate domn,
Pentru deblocarea cardului emis de banca germana Sparkasse, trebuie sa faceti o reclamatie la banca germana Sparkasse, in care sa solicitati deblocarea cardului.
Reclamatia la Sparkasse o puteti trimite prin e-mail, la adresa social@sparkasse.de sau pe pagina Facebook a bancii, la acest link.
Puteti sa faceti reclamatia catre Sparkassen si in limba romana, eventual traduceti-o cu ajutorul translate.google.com.
Banca germana este obligata sa va raspuda la reclamatie, chiar daca o faceti in limba romana.
Nu uitati sa treceti in reclamatie si datele dumneavoastra personale si cele de contact.
Reveniti va rog la mine cu raspunsul la reclamatia de la banca germana Sparkassen sau daca nu primiti raspuns, pentru a ne adresa autoritatilor competente in rezolvarea litigiilor, astfel incat sa va rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Am cum sa reusesc de aici din romania sa nu mai merg atat drum pana in germania este vreo modalitate sal ridic
Puteti incerca deblocarea cardului emis de banca germana Sparkasse, fara sa ajungeti in Germania, printr-o cerere trimisa prin e-mail, la adresa:social@sparkasse.de.
Buna ziua am o intrebare eri mia ramas un card in bancomat la banka din romania BCR e card de germania spartkassa cum as putea sal optin inapoi sa pot sal ridic de la banca unde sa blocat
Bună seara. Nu știu cum e posibil să nu poată soțul meu să scoatā salariul din Germania in bancomatele din România. A incercat la majoritatea bancomatelor și spune că a încercat de mai multe ori și tranzacția nereușită. Am sunat la Sparkasse doar să mă duc la ei personal să i se de-a salariu, altfel nu. El in Germania nu mai pleacă. Soțul nu are online Banking cum am eu, care mi-am scos salariul foarte ușor aici în România. Vă rog ajutați mă. Vă mulțumesc anticipat.
Care este mesajul de la bancomat cand vreti sa scoateti banii de pe cardul Sparkasse?
Am cardul blokat de ce?
Trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a afla de ce este blocat cardul.
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti nevoie de ajutor.
Am blocat cardul pinul
Răspuns băncii Sparkasse din Germania, de anul trecut, octombrie nu vor sa îl trimită în România la adresa mea:
Zahlungs- oder Wertpapieraufträge (z. B. Überweisungen, Lastschriften, Lastschriftrückgaben, Kauf- und Verkaufsaufträge) können wir per E-Mail
nicht entgegennehmen. Bitte nutzen Sie hierfür unser Onlinebanking.
Sollten Sie diese Nachricht irrtümlich erhalten haben, bitten wir Sie, sich mit dem Absender in Verbindung zu setzen und die Nachricht zu löschen. Wir weisen darauf hin, dass über das Internet per E-Mail übermittelte Nachrichten verändert oder verfälscht
werden können.
Herkömmliche E-Mails sind nicht gegen den Zugriff Dritter geschützt und deshalb ist auch die Vertraulichkeit unter Umständen nicht gewahrt. Von der Übermittlung sensibler Daten sollten Sie daher absehen oder zukünftig verschlüsselt mit uns kommunizieren.
Freundliche Grüße
Sparkasse Altmark West
Telefon: 03901 699-0
Telefax: 03901 699-100″
In raspunsul primit de la banca germana Sparkasse se spune ca prin e-mail nu se pot face transferuri bancare sau alte tranzactii financiare.
Ati cerut dumneavoastra bancii sa va transfere bani de pe card?
Ceea ce trebuie sa cereti, prin e-mail, este sa va trimita cardul la noua adresa.
Sfatul meu este sa si sunati la banca Sparkasse, pentru a clarifica problema.
Reveniti va rog la mine cu raspunsul bancii germane Sparkasse.
De anul trecut tot încerc fără rezultat, nu mă descurc să intru în posesia banilor sau a cardului, să înțeleg că dacă sânt în Ro totul e pierdut?
Nu este totul pierdut daca sunteti in Romania, pentru ca Romania este membra a Uniunii Europene, la fel ca Germania, astfel ca avem aceleasi drepturi si obligatii, inclusiv in privinta protectiei consumatorilor de servicii financiare, adica in relatia romanilor cu bancile germane.
Pentru rezolvarea problemei dumneavoastra cu o banca din Europa, mai exact Sparkasse din Germania, trebuie sa apelati la institutia europeana infiintata in acest scop: Centrul European al Consumatorilor din Romania. ECC Romania este parte a Rețelei ECC Net, împreună cu toate cele 28 de țări membre, plus Islanda și Norvegia.
ECC Romania este cofinanțat de Comisia Europeană și de Guvernul României, prin Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. ECC Romania funcționează în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Puteti face o reclamatie cu privire la problema cu Sparkasse pe site-ul ECC Romania, la acest link, http://www.eccromania.ro/sesizari/ unde trebuie sa completati un formular.
De asemenea, puteti trimite un email pe adresa office@eccromania.ro sau puteti scrie si pe pagina Facebook a ECC Romania, la acest link: http://www.facebook.com/eccromania.
ECC Romania se poate implica în soluționarea pe cale amiabilă a litigiilor transfrontaliere dintre consumatori – persoane fizice şi comercianți, in cazul dumneavoasta Sparkasse.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la ECC Romania.
Cu stima,
Vasile Pop Coman