Am avut un credit la Cetelem pe care l-am achitat, contul este inchis, dar vreau sa ma asigur ca nu mai am nimic de platit, pentru ca stiti cum se spune: viii se acopera cu hartii, iar mortii cu pamant.
As vrea o adeverinta de la Cetelem ca totul e inchis cu ei, sa nu mai am probleme in viitor, sa nu ma trezesc ca mai e ceva de plata sau sau sa nu apar prin baza de date rau platnici la Biroul de Credit si sa nu mai pot lua un credit. Ma puteti ajuta?
Raspuns
Stimate domn,
Pentru a fi sigur ca nu mai aveti nimic de platit la Cetelem (BNP Paribas), dupa ce va achitati ratele la credit sau datoria la cardul de credit, va recomand sa cereti la Cetelem inchiderea contului si a cardului de credit, precum si o adeverinta din care sa rezulte ca:
- nu mai aveti nimic de platit la Cetelem,
- toate conturile dumneavoastra sunt inchise si
- datele personale sunt sterse.
Aderinta privind lichidarea conturilor la Cetelem o puteti solicita prin telefon, la numere 021.305.12.00 si 0374.500.001 su prin e-mail la adresele: relatii.clientii@cetelem.ro sau marketing@cetelem.ro.
Puteti solicita sa primiti adeverinta prin e-mail sau la adresa postala.
Daca nu reusiti sa luati legatura cu Cetelem sau daca nu primiti raspuns, reveniti la mine pentru a va ajuta eu.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899