Buna seara ,locuim in spania si nu am mai fost in romania de 3 ani!As dori sa aflu cati banii sunt in cont am sunat la banca dar mi au spus sa actualizez datele dar nu stiu cum ,va rog daca se poate sa mi spuneti !
Raspuns
Stimata doamna,
Chiar daca nu sunteti in tara, va puteti actualiza datele personale online, pe site-ul BRD, la acest link. Termenii si conditiile pentru actualizarea datelor online ii puteti consulta la acest link.
Iata informatiile publicate de BRD:
POT SĂ ÎMI ACTUALIZEZ DATELE DACĂ NU SUNT ÎN ȚARĂ?
Da, dacă îndeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Condițiile pentru actualizarea datelor online.
BRD
În cazul în care nu ai posibilitatea să ne vizitezi într-una dintre agențiile noastre, contactează-ne la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță.
Iata si intrebarile si raspunsurile utile despre actualizarea datelor personale, publicate de BRD:
CINE TREBUIE SĂ-ȘI ACTUALIZEZE DATELE?
Te încurajam să ne anunți la orice modificare a datelor tale personale, pentru a putea fi eficienți în transmiterea informațiilor contractuale sau reglementare și pentru a-ți putea administra produsele deținute. Chiar dacă nu intervin modificări în datele personale, toți clienții băncii trebuie să le reconfirme periodic.
DE CE TREBUIE SĂ-MI ACTUALIZEZ DATELE PERSONALE?
Potrivit cerințelor legale privind cunoașterea clientelei, procesul de actualizare a datelor cu caracter personal este obligatoriu și condiționează continuarea relației clientului cu banca.
Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute in Directiva (UE) 2015/849 AML 4, Legea nr.129/2019 și în Regulamentul BNR nr.2/2019.
CUM ÎMI POT ACTUALIZA DATELE PERSONALE?
Orice client poate să-și actualizeze datele în cadrul unei vizite realizate în oricare din sucursalele/unitățile/agențiile BRD. Dacă îndeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Condițiile pentru actualizarea datelor online îți poți actualiza datele și online pe brd.ro.
În cazul în care nu ai posibilitatea să ne vizitezi într-una dintre agențiile noastre, contactează-ne la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță.
CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU ÎMI ACTUALIZEZ DATELE PERSONALE?
În cazul în care nu vei da curs solicitării de actualizare a datelor, aplicând dispozițiile Condițiilor Generale Bancare, avem dreptul de a rezilia contractul încheiat cu tine. Acest lucru însă se va întâmpla în etape: în prima fază, nu vei mai putea contracta alte produse și servicii din oferta băncii, urmând ca mai apoi, accesul la conturile tale să fie restricționat iar în final, produsele deținute să fie închise*. De asemenea, în cazul în care în conturile tale există un sold pozitiv, vei avea dreptul de a-l solicita, în termen de maximum 5 ani de la închiderea conturilor.
*Anexa 1 – Termene de închidere a principalelor produse și servicii
DATELE CU CARACTER PERSONAL POT FI ACTUALIZATE ȘI DE O ALTĂ PERSOANĂ?
Da, datele cu caracter personal pot fi actualizate și de o altă persoană însă doar în anumite condiții și în baza unor documente suplimentare. În situația în care un client este reprezentat în relația cu banca de o altă persoană, care acționează ca mandatar, curator, tutore sau în orice altă calitate, este necesar să prezinte un document oficial care certifică această calitate.
CUM AFLU DACĂ TREBUIE SĂ ÎMI ACTUALIZEZ DATELE?
În momentul în care este necesar să realizezi actualizarea periodică a datelor, vei fi informat din timp. Vom avea grijă să îți transmitem o notificare prin email sau SMS, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic mesajele primite din partea băncii. De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de colegii din agențiile BRD, în cadrul interacțiunilor cu aceștia. Însă, este foarte important să soliciți chiar tu băncii actualizarea datelor, în cazul în care au apărut modificări ale acestora și într-un timp cât mai scurt pentru a te asigura că vei putea primi informații și actualizări din partea băncii.
CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ACTUALIZAREA DATELOR PERSONALE?
Este suficient să ai actul de identitate la tine. Actualizarea datelor personale vizează cu precădere datele menţionate în acesta, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate prin conturile deschise la BRD, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu BRD.
BRD
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu BRD.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua. Actualizarea datelor se poate face online doar persoanelor care detin carte de identitate. Celor care detin pasaport cu domiciliul in strainatate, actualizarea datelor este imposibila. Ati mai intalnit situatii? Cum se poate rezolva? Nu am acces la contul personal de mult timp. Multumesc anticipat.
Pentru actualizarea datelor personale la BRD, trebuie sa sunati la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță.
Buna seara vreau sa actualizez cardu
Pentru actualizarea cardului BRD, sunati la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00).