Cum pot sa imi recuperez parola la my BRD Net, daca intre timp mi-am schimbat numarul de telefon? (primesc parola la numarul principal declarat)
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru a putea primi parola pe noul numar de telefon, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua. Sunt de câteva săptămâni la banca si nimeni nu îmi răspunde . Stau in asteptare si zeci de minute si nimic. Sun din strainatate. Asa ceva nu este posibil. Mi-am schimbat numărul de telefon. Parola ce am avut-o la my.brd.net nu mai este disponibila. Deci eu nu am acces la acest cont, dar plătesc
Am rezolvat problema.Multumesc.