Cum procedez sa-mi verific contul BRD daca mi-am pierdut telefonul?

Cum procedez? Sant plecat din tara si folosesc cardul de credit BRD maestro card si nu mai am telefonu. Cum pot proceda sa verific contul de pe telefon? Mentionez ca nu pot recupera Nr de telefon din Romania pana la intoarcerea mea in tara. Ce pot face?


Raspuns
brd-contact-telefon-mybrd

brd-contact-telefon-mybrd

Stimate domn,

Puteti suna la BRD, la numarul de telefon + 4 021 302 61 61 (numar cu tarif normal), pentru a solicita activarea aplicatiei pe un alt telefon, cu functionalitati consultative (pentru a vedea banii din cont, dar nu si pentru tranzactii).

Trebuie sa anuntati si faptul ca ati pierdut telefonul pe care ati avut instalata aplicatia in cel mai scurt timp posibil, precizeaza reprezentantii BRD.

De asemenea, puteti verifica soldul contului, tot la telefonul de mai sus, fara a mai fi nevoie sa descarcati aplicatia myBRD pe telefon.

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nelamuriri sau daca doriti sa va ajut sa va rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

6 raspunsuri la “Cum procedez sa-mi verific contul BRD daca mi-am pierdut telefonul?

  1. Georgiana

    Buna ziua locuiesc in Spania si nu am fost in Romania din 2018 as dori sa imi verific contul nu am nici card dar nici adresa de email la banca.La tel mi-au zis ca nu pot sa intre ca nu am actualizat nimic.

    Reply
  2. Mioara

    Buna seara ,locuim in spania si nu am mai fost in romania de 3 ani!As dori sa aflu cati banii sunt in cont am sunat la banca dar mi au spus sa actualizez
    datele dar nu stiu cum ,va rog daca se poate sa mi spuneti !

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Puteti sa va actualizati datele personale online, pe site-ul BRD, la acest link.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu BRD.

      Iata si intrebarile si raspunsurile utile despre actualizarea datelor personale, publicate de BRD:

      POT SĂ ÎMI ACTUALIZEZ DATELE DACĂ NU SUNT ÎN ȚARĂ?

      Da, dacă îndeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Condițiile pentru actualizarea datelor online.
      În cazul în care nu ai posibilitatea să ne vizitezi într-una dintre agențiile noastre, contactează-ne la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță.

      CINE TREBUIE SĂ-ȘI ACTUALIZEZE DATELE?

      Te încurajam să ne anunți la orice modificare a datelor tale personale, pentru a putea fi eficienți în transmiterea informațiilor contractuale sau reglementare și pentru a-ți putea administra produsele deținute. Chiar dacă nu intervin modificări în datele personale, toți clienții băncii trebuie să le reconfirme periodic.

      DE CE TREBUIE SĂ-MI ACTUALIZEZ DATELE PERSONALE?

      Potrivit cerințelor legale privind cunoașterea clientelei, procesul de actualizare a datelor cu caracter personal este obligatoriu și condiționează continuarea relației clientului cu banca.

      Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute in Directiva (UE) 2015/849 AML 4, Legea nr.129/2019 și în Regulamentul BNR nr.2/2019.

      CUM ÎMI POT ACTUALIZA DATELE PERSONALE?

      Orice client poate să-și actualizeze datele în cadrul unei vizite realizate în oricare din sucursalele/unitățile/agențiile BRD. Dacă îndeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Condițiile pentru actualizarea datelor online îți poți actualiza datele și online pe brd.ro.

      În cazul în care nu ai posibilitatea să ne vizitezi într-una dintre agențiile noastre, contactează-ne la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni – Vineri: 9:00 – 19:00 sau în weekend: 9:00 – 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță.

      CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU ÎMI ACTUALIZEZ DATELE PERSONALE?

      În cazul în care nu vei da curs solicitării de actualizare a datelor, aplicând dispozițiile Condițiilor Generale Bancare, avem dreptul de a rezilia contractul încheiat cu tine. Acest lucru însă se va întâmpla în etape: în prima fază, nu vei mai putea contracta alte produse și servicii din oferta băncii, urmând ca mai apoi, accesul la conturile tale să fie restricționat iar în final, produsele deținute să fie închise*. De asemenea, în cazul în care în conturile tale există un sold pozitiv, vei avea dreptul de a-l solicita, în termen de maximum 5 ani de la închiderea conturilor.

      *Anexa 1 – Termene de închidere a principalelor produse și servicii

      DATELE CU CARACTER PERSONAL POT FI ACTUALIZATE ȘI DE O ALTĂ PERSOANĂ?

      Da, datele cu caracter personal pot fi actualizate și de o altă persoană însă doar în anumite condiții și în baza unor documente suplimentare. În situația în care un client este reprezentat în relația cu banca de o altă persoană, care acționează ca mandatar, curator, tutore sau în orice altă calitate, este necesar să prezinte un document oficial care certifică această calitate.

      CUM AFLU DACĂ TREBUIE SĂ ÎMI ACTUALIZEZ DATELE?

      În momentul în care este necesar să realizezi actualizarea periodică a datelor, vei fi informat din timp. Vom avea grijă să îți transmitem o notificare prin email sau SMS, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic mesajele primite din partea băncii. De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de colegii din agențiile BRD, în cadrul interacțiunilor cu aceștia. Însă, este foarte important să soliciți chiar tu băncii actualizarea datelor, în cazul în care au apărut modificări ale acestora și într-un timp cât mai scurt pentru a te asigura că vei putea primi informații și actualizări din partea băncii.

      CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ACTUALIZAREA DATELOR PERSONALE?

      Este suficient să ai actul de identitate la tine. Actualizarea datelor personale vizează cu precădere datele menţionate în acesta, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate prin conturile deschise la BRD, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu BRD.

      Reply
  3. Tobías

    Buna ziua . Locuiesc in Spania si nu stiu cum sa imi verific contul din romania.va rog frumos ajutatima .am tot Sunat pe la banci si Toti mia spus ca trebuie sa actualizez datele la un ghiseu. Dar eu cum sunt inafara nu pot sa ma prezint.va multumesc frumos.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Puteti face actualizarea datelor personale la BRD si online, fara sa mergeti la un ghiseu bancar. Iata informatiile publicate de BRD:

      „Acum ai posibilitatea sa iti actualizezi datele personale 100% online! Intregul proces de actualizare a datelor se va desfasura in limba romana si dureaza aproximativ 10 minute.

      Asigura-te ca ai la indemana telefonul mobil si ai acces la email. Trebuie sa fii deja client, sa ai peste 18 ani, sa fii cetatean roman, si sa ai Carte de Identitate valabila, emisa de statul roman.

      Inainte de a incepe actualizarea, te rugam sa parcurgi informatiile detaliate in fiecare pas. Poti realiza actualizarea datelor personale online de luni – vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata – duminica intre orele 08:00 – 20:00, cu exceptia sarbatorilor legale.” Vedeti aici detalii privind actualizarea datelor la BRD

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 7 = 13