Buna ziua! Mi am schimbat telefonul si as dori informatii privind modul in care imi reactivez aplicatia.
Multumesc
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru reactivarea aplicatiei, trebuie sa luati legatura cu BRD, pentru a primi un nou cod de activare, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua am schimbat telefonul și nu am acces la mybrd mobile. Cum pot sa rezolv problema? Mulțumesc anticipat. O zi bună.
Trebuie sa sunati la BRD, la telefon: +40213026161
Reveniti la mine daca nu reusiti se rezolvati problema.
Vasile Coman
0723292899