Buna ziua. Va scriu in legatura cu aplicatia George si E-token. Eu sunt in strainatate si nu mai am aceelasi numar de telefon. Nu mai stiu parola de la E-token si nu ma lasa sa reactivez E-token…am incercat sa sun dar nu merge. A-ti putea va rog sa ma ajutati?
Raspuns
Stimata doamna,
Daca v-ati schimbat numarul de telefon, trebuie sa va actualizati datele personale la BCR, pentru a putea reactiva aplicatiile etoken si George.
Daca va aflati in strainatate, puteti face actualizarea datelor personale (cu noul numar de telefon) sunand la contact center-ul BCR, la telefonul: +4021.407.42.00.
Ulterior, va trebui sa intrati pe site-ul BCR, la acest link, pentru finalizarea actualizarii datelor personale, prin trimiterea unei poze cu buletinul.
Pentru activarea aplicatiei etoken BCR, va trebui sa introduceti urmatoarele informatii:
a. Numele de utilizator (pe care il primesti de la banca) sau Alias-ul setat
b. Seria si numarul actului de identitate
c. Codul de activare pe care il primesti prin SMS
d. Setează o parolă de minimum 6 caractere și dacă telefonul permite, activează autorizarea biometrică.Și gata. Aplicația este activată!
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa reactivati aplicatia etoken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Buna ziua,
Am urmat pasii indicati si nu primesc SMS-ul de la pasul c.
Ce imi recomandati sa fac?
Multumesc!
Este posibil sa nu aveti numarul de telefon inregistrat la banca, de aceea trebuie sa verificati daca aveti actualizate datele personale.