AM PE TELEFON APLICATIA CEC BANK.Tastez codul PIN,SI MA INTREABA DACA AM UITAT COD PIN.AJUTATI-MA SA RECUPEREZ COD PIN PE ACEASTA APLICATIE. MULTUMESC.TELEFONIC NU PRIMESC LEGATURA CU VREUN OPERATOR!
Raspuns
Stimate domn,
Iata informatiile publicate de CEC Bank cu privire la situatia in care uitati parola aplicatiei Mobile Banking:
„Dacă introduci greșit codul PIN, de trei ori consecutiv, accesul la aplicație va fi blocat.
Pentru reluarea procesului de activare, actualizează aplicația din Magazin Play (Android)/ App Store (iOS) și apoi:
- Dacă deții un card CEC Bank, poți solicita regenerarea codurilor direct din Mobile Banking:
Pasul 1: Accesează butonul „Personalizează cu un nou cod” apoi „Solicită un nou cod de activare”
Pasul 2: Introdu primele 6 cifre, apoi ultimele 4 cifre din seria cardului activ, CNP-ul și numărul de telefon pe care ai activată aplicația de Mobile Banking
Pasul 3: Apasă „OK„ și apoi introdu în primul ecran codul de activare primit prin SMS
sau
Sună-ne la 021.202.50.50 sau vino în orice agentie CEC Bank (vezi aici lista unităților) și-ți vom retrimite codul pe SMS.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia CEC Bank Mobile Banking.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899