Cum schimb PIN-ul la Smart mobile și la Smart Token?
Raspuns
Stimata doamna,
Iata precizarile Raiffeisen Bank cu privire la schimbarea codului PIN pentru aplicatiile Smart Mobile si Smart Token:
* Din motive de securitate, este necesara schimbarea PIN-ului o data la 6 luni. Clientul va fi informat prin mesajul „Codul PIN a expirat. Te rugam sa-ti alegi unul nou”. (acest aspect este mentionat si in documentatia Termeni si Conditii pe care clientul le-a primit la activarea serviciului)
* Odata ce clientul alege si tasteaza un PIN, aplicatia il ghideaza prin mesaje daca nu poate fi stabilit respectivul PIN, spre exemplu „PIN-ul contine prea multe cifre similare”.
* Codul PIN este un element de securitate de autentificare si
logare in aplicatii, si este important a nu fi dezvaluit nimanui
In prezent, codul PIN este numeric, format din 6 cifre, dupa regula:
- numarul de cifre identice ale PIN-ului trebuie sa nu depaseasca 50% din numarul total de cifre ale PIN-ului;
- numarul de cifre consecutive ale PIN-ului trebuie sa nu depaseasca 50% din numarul total de cifre ale PIN-ului.
De exemplu, nu puteti seta un nou cod PIN care sa contina cifrele 111111, ci doar 111, urmat de alte doua cifre diferite.
De asemenea, nu puteti seta ca PIN 123456, ci doar 123, urmat de alte doua cifre diferite.
Va rog sa reveniti la mine daca apar probleme in utilizarea Smart Mobile Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua,
Am aplicatia Smart Mobile, si cand am deschis aplicatia am primit mesajul „Codul PIN a expirat. Te rugam sa-ti alegi unul nou”. Nu intru in detalii privind procesul de schimbare de PIN, insa temerea mea este urmatoarea: Daca altcineva imi accesa telefonul si deschidea aplicatia, i se cerea sa schimbe pinul si cu ocazia asta intra in aplicatia mea, fara sa se mai autentifice. Mi se pare o bresa de securitate destul de mar, intrucat nu oferiti nicio protectie utilizatorului respectiv, de a va asigura ca el este cel care acceseaza aplicatia, se logheaza si ulterior ii cereti sa schimbe PIN-ul
Am uitat codul pin la Smart Token.Ce trebuie sa fac?
Sunati la Raiffeisen, la numarul de telefon *2000 sau trimiteti un e-mail la adresa: online@raiffeisen.ro.
Am uitat codul pin de la SmartToken si mai am 2 incercari .Ce trebuie sa fac?
Sunati la Raiffeisen, la numarul de telefon *2000 sau trimiteti un e-mail la adresa: online@raiffeisen.ro.
Buna,dacă nu mai am adresa de email declarata la banca ,pot activa aplicația smart token?
Nu, pentru activarea aplicatiei aveti nevoie de adresa de e-mail.
Buna ziua , am o intrebare la dvs.Cum se poate schimba cod pin expirat. Am incercat dar fara reusita.
De ce nu ati reusit? Ati incercat sa schimbati PIN-ul din aplicatie, la optiunea „Am nevoie de ajutor”, activare Smart token?
Am uitat codul pin de la smart token! Cum pot sa l schimb?
Puteti schimba PIN-ul din aplicatie, la optiunea „Am nevoie de ajutor”, activare Smart token.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia Raiffeisen.
Bună ziua
Am aplicația smart mobile și smart business pe acelas dispozitiv și când apelez la una din ele îmi solicita sa activez aplicația smart token pe cealaltă spunând ca trebuie sa ma dezactivez pe una ca să ma pot activa pe cealaltă (sper că m făcut înțeleasă )
Mulțumesc
Nu puteti folosi ambele aplicatii, smart mobile si smart business, in acelasi timp, cu acelasi smart token.
Este gresit daca PIN-ul de acces al ap smartmobile este identic cu PIN de acces smart token?
PIN-ul de acces in aplicatia Smart Token, format din 6 cifre, nu este acelasi cu PIN-ul pentu accesul in aplicatia Smart Mobile.
Pentru accesul in aplicatia Smart Mobile trebuie folosit codul de autentificare generat de Smart Token.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru folosirea aplicatiei Raiffeisen.