Cum se procedeaza pentru a rezolva problema inregistrarii in aplicatia you brd? Pe telefon nu se poate deoarece da eroare. La agentie nu se poate , dand aceeasi eroare . Am fost pus pe o lista de asteptare, pentru a fi sunat. De o saptamana nu pot face plati deloc. Va rog astept urgent un raspuns.
Raspuns
Stimate domn,
Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:
„Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.
Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti activarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna seara!
Am fost și eu in agenție de doua ori și mi-au zis ca primesc mesaj in 48h,nu am primit nimic.
Trimiteti-mi un e-mai la adresa vasile.coman@reclamatiibanci.ro, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, cu ajutorul BRD.