Am avut un credit la Zaplo, pe care l-am achitat, dar ieri cand m-am dus la o banca sa fac un credit, mi-au spus ca sunt in Biroul de Credit.
Am vrut sa-i sun pe cei de la Zaplo sa vad de ce m-au raportat la Biroul de Credit, fara sa ma anunte, dar nu mai raspunde nimeni la telefon, am inteles ca nu mai activeaza in Romania. Ce e de facut in acest caz?
Raspuns
Stimate domn,
Zaplo s-a retras din Romania si a vandut (cesionat) toate creditele catre Kruk. (vezi foto)
Asadar, va sfatuiesc sa luati legatura cu Kruk, pe site-ul https://ro.kruk.eu, la telelefon +4031.413.2000 sau prin e-mail la: office@kruk.com.ro, si trimiteti-le o cerere de stergere din Biroul de Credit.
Va rog sa reveniti la mine sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Am aceeasi problema. Zaplo nu mi-a sters 2 credite din biroul de credit din pe care l-am avut in 2017 si unul in 2018. Am observat acum si nu reusesc sa dau de nimeni. Cei de la Kruk spun ca la ei au ajuns doar creditele care nu erau achitate. Cum se mai poate rezolva problema? Multumesc!
Stimate domn,
Solutia pentru stergerea din Biroul de Credit a raportarilor trimise de Zaplo este sa trimiteti o solicitare in acest sens la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), pe site-ul oficial al institutiei: dataprotection.ro, sectiunea Plangeri. Aveti aici linkul.
Reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.
Vasile Coman
0723292899