Bunt ziua. Azi in data de 28 Mai 2019 am vrut sa ridic extrasele de cont ale firmei pana in prezent adict 28 Mai de la agentia BT Cluj Zorilor.
Angajata de la ghiteu nu a vrut sa- mi elibereze numai pana la sfartitul lunii trecute, ori de cate ori am rugat-o ca doresc extrasele pana in prezent. Am renuntat ti am plecat ftrt extrase.
Doresc sa ttiu dact pot ridica extrasele pana la ce data doresc sau aveti o data pana la care se pot ridica.
Raspuns
Stimate domn,
Am transmis intrebarea dumneavoastra la Banca Transilvania (BT), care ne-a trimis urmatorul raspuns:
• Se poate solicita extras de cont pe luna curenta. Este vorba despre extras zilnic, care se poate genera doar daca exista tranzactii pe ziua respectiva. De exemplu, extrasul pentru ziua de azi se poate obtine in ziua urmatoare.
Pentru persoanele juridice, nu se comisioneaza acest extras zilnic; pentru persoanele fizice este comision.
Extrasul de cont zilnic poate fi obtinut prin:
• BT24 Internet Banking si Mobile Banking
• Call Center
• BT Express (doar extrasul de cont curent si cont de card)
In ceea ce priveste extrasul de cont lunar, se poate opta – in oricare dintre sediile BT – pentru a fi primit automat, pe mail. Astfel, la inceputul fiecarei luni clientul va primi pe mail extrasul de cont al lunii anterioare.
Ne pare rau pentru experienta clientului la BT, insa extrasul poate fi zilnic sau lunar, insa tranzactiile pot fi urmarite oricand, pentru orice interval, prin BT24 si aplicatia BT Pay.
In concluzie, puteti merge la agentia BT si sa cereti extrasul de cont zilnic. De asemenea, puteti obtine extrasele prin e-mail sau puteti sa vedeti extrasul cu operatiunile efectuate pe cont in aplicatiile pe telefon BT24 sau BTPay, precum si pe site-ul BT, prin serviciul de internet banking BT24.
Va rog sa reveniti la mine daca mai aveti nevoie de ajutor.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Nu stiu citi bani am in cont
Puteti afla cati bani aveti in cont in aplicatia bt24 sau in aplicatia btpay, la bancomate cu cardul atasat contului, la telefonul 0264308028, pe site-ul bancatransilvania.ro, la chatbotul Ino, prin BT Visual Help, sunand la telefon 0264308000 sau prin email, la adresa: contact@btrl.ro.
O aplicație de tot căcatul 🙂