De cateva zile incerc sa ma loghez la BRD Net, dar nu stiu ce s-a intamplat ca nu pot sa-mi platesc facturile

De citeva zile incerc sa ma loghez la BRD Net dar nu stiu ce s-a intampla ca nu pot sa-mi platesc facturile.


Raspuns

Stimate domn,
Pentru a rezolva problema accesului la BRD Net, pagina de internet banking a BRD, va rog sa luati legatura cu banca, la urmatoarele date de contact:

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 3 = 9