„Cand fiul meu intra pe aplicația BT pay , dupa 2 sau 3 secunde apare aceasta eroare : “Ups…a apărut o eroare. Te rugam sa iei legătura cu parintele tau si sa verifici daca datele introduse sunt corecte .” asi dorii sa stiu ce asi putea face in legătura cu aceasta problema ca sa poată fii remediata(am nevoie de un raspuns urgent .. trebuie sa fac o plata online!”
Raspuns
Stimate domn,
Cel mai probabil cauza pentru care apare eroarea „Ups… a aparut o eroare” atunci cand fiul vrea sa foloseasca aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania este neactualizarea acesteia cu cea mai noua versiune, de la inceputul lunii martie.
Sfatul meu este sa verificati daca aveti actualizata aplicatia BT Pay cu ultima versiune, din 1 martie, cand a fost adaugata o noua functionalitate: T Pay Kiddo: banking pentru tine și adolescentul tău.
Iata informatiile publicate de Banca Transilvania:
„BT Pay e disponibil acum și pentru cei cu vârstele 14 și 18 ani.
Nu e nevoie de o aplicație separată, e tot BT Pay, cu opțiunea Kiddo.
Pentru a activa BT Pay Kiddo, intri în BT Pay și din tab-ul „Kiddo” îi dai acces copilului tău, pe numărul tău de telefon din sistemul băncii.”
Asadar, sfatul meu este sa va actualizati sau sa reinstalati aplicatia BT Pay, iar apoi sa activati optiunea Kiddo, din aplicatie, in stanga sus, unde sunt datele personale, sub notificari, astfel incat sa o puteti folosi fara probleme.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bună ziua,
Când doresc sa deschid aplicația BT PAY primesc mesajul : „UPS. A. apărut o eroare și aplicația trebuie restartata”. Am instalat și dezinstalat de mai multe ori aplicația și tot nu pot sa o accesez
Ce pot face?
Va mulțumesc,
Dacă întâmpini o eroare cu aplicația BT Pay, iată pașii pe care îi poți urma:
– Verifică dacă ai conexiune stabilă la internet.
– Asigură-te că ai cea mai recentă versiune a aplicației instalată.
– Încearcă să închizi și să redeschizi aplicația.
– Repornește dispozitivul mobil.
Dacă problema persistă, contactează serviciul de asistență al Băncii Transilvania: 0264 308 028 sau *8028
Mie mia aparut mesajul dupa actualizare.Nu merge deloc.Doar dezinstalata si instalata din nou aplicatia,cu pasii de rigoare.
Nu funcționează nici acum fraților ,spuneți că sunteți proști și nu știți să faceți o aplicatie și gata