„Am avut activata aplicatia YOU BRD pe mobil pina ieri cind sa blocat. de ce?”
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil sa existe vreo problema cu contul dumneavoastra la BRD sau o problema tehnica de functionare a aplicatiei, daca nu reusiti sa utilizati aplicatia de mobile banking YOU.
De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este motivul pentru care nu puteti folosi aplicatia YOU.
Puteti lua legatura cu BRD prin telefon, la numarul 021 302 6161, prin Facebook, la acest link, sau pe site-ul BRD.ro, prin chat.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Va multumesc,asta am facut exact dar zic ca solicitarea a fost trimisa catre nu stiu ce departament,si o sa ma contacteze.asta de 3 zile deja.nu stiu ce sa mai fac.cu Stima,Peter Jeno.
In acest caz, pentru deblocarea mai rapida a contului, sfatul meu este sa inregistrati o reclamatie oficiala la BRD, prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro.
Buna ziua.am facut un tramsfer din brd ptr salt bank si acum mi-au blocat contul.am sunat de mai multe ori si nu au deblicat.oare de ce
Banca ar trebuie sa va dea o explicatie pentru blocarea contului. De regula e vorba de suspiciune de frauda sau de spalare de bani.
Sfatul meu este sa cereti la BRD o explicatie pentru blocarea contului, apoi reveniti cu raspunsul primit.
Au zis ca suspiciune de frauda.dar din ce cauza oare,ca am transferat si pe revolut si nu a fost problema.sunt un simplu muncitor.adun si eu niste banuti……
Daca nu este frauda, atunci trebuie sa cereti la BRD deblocarea cat mai rapida a contului.
Va multumesc ! o sa incerc sa ajumg la o sucursala BRD.
Cu placere.
Reveniti va rog la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.