De ce imi da eroare aplicatia BT Pay?

aplicatia bt pay copii

„Bună ziua! Am 16 ani și am un card de student la Banca Transilvania… Intampin probleme la achiziționarea produselor mereu îmi apare mesajul ” cardul dvs nu a putut fii înregistrat la Banca dvs.” Chiar daca eu am mai achiziționat lucruri cu el .. iar aplicația mobila nu funcționează apare mesajul ” ups.. a apărut o eroare , te rugam sa îți contactezi părinți pentru a verifica informațiile și să reinstalezi aplicația ”

Va mulțumesc pentru timpul acordat!”


Raspuns

Stimate domn,

Cel mai probabil cauza pentru care nu va puteti inregistra cardul in aplicatia Bancii Transilvania, BT Pay, iar aceasta va da eroare de functionare, este neactualizarea acesteia cu cea mai noua versiune, de la inceputul lunii martie.

Sfatul meu este sa verificati daca aveti actualizata aplicatia BT Pay cu ultima versiune, din 1 martie, cand a fost adaugata o noua functionalitate: T Pay Kiddo: banking pentru tine și adolescentul tău.

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania:

„BT Pay e disponibil acum și pentru cei cu vârstele 14 și 18 ani. 

Nu e nevoie de o aplicație separată, e tot BT Pay, cu opțiunea Kiddo. 

Pentru a activa BT Pay Kiddo, intri în BT Pay și din tab-ul „Kiddo” îi dai acces copilului tău, pe numărul tău de telefon din sistemul băncii.”

Asadar, sfatul meu este sa va actualizati sau sa reinstalati aplicatia BT Pay, iar parintii sa activeze optiunea Kiddo, astfel incat sa o puteti folosi fara probleme.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia BT Pay.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 × = 63