„Aplicatia BTPay a inceput sa dea eroare acum cateva saptamani la transferurile de orice fel. Am dezinstalat astazi aplicatia si am instalat-o la loc, dar de aceasta data nu pot configura aplicatia
deloc, aparand aceeasi eroare, „Ups… A aparut o eroare. Te rugam sa incerci mai tarziu.”
Aplicatia era si este la versiunea cea mai noua. Nu se deschide deloc dupa ultima actualizare de la inceputul lunii ianuarie. Ce pot face?”
Raspuns
Stimata doamna,
In prezent, aplicatia BT Pay este functionala, ceea ce inseamna ca eroarea primita de dumneavoastra este cauzata de alte probleme care au legatura cu contul dumneavoastra la Banca Transilvania.
Iata si alte posibile cauze ale erorii aplicatiei, daca aceasta este actualizata, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania:
„Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:
❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);
❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;
❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).”
Banca Transilvania
Sfatul meu este sa luati legatura cu banca, pentru a afla exact de ce va apare eroarea la utilizarea aplicatiei BT Pay.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro