De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen?
Raspuns
Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.
„Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?”, se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.
„Nici acum nu funcționează aplicația sau Smart Token. Mă pune să le actualizez, dau actualizare, ajung în Google Play și nu e nici o actualizare disponibilă, mă pune să deschid aplicația și o iau de la capăt”, reclama alt client al bancii.
„Adăugați și indisponibilitatea platii cu cardul la lista de servicii afectate. Nu funcționează de niciun fel, nici măcar nu ajunge la pagina de autentificare prin sms. Nu ar fi rele nici push notifications din app ca sa anunțați mentenanța”, se plange un utilizator de card Raiffeisen.
Raiffeisen a recunoscut problemele cu functionarea Smart Mobile, intr-o postare pe Facebook:
„Am intampinat un incident care a impactat aplicatia Smart Token, respectiv activarea acesteia.
In acest moment, problema persista doar pentru utilizatorii care folosesc Huawei, iar colegii depun eforturi pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.
https://www.raiffeisen.ro/…/in…/opinia-ta-conteaza/
Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.”
Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu aplicatia Smart Bank.
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Nu se pot face plati de cateva zile pe Raiffeisen online, incercat de pe un Samsung si un Oppo ,deci domnii mint cu nerusinare
Aplicația mobila Raiffeisen nu funcioneaza de azi dimineață…nimeni nu spune nimic.As vrea sa știu când va fi funcțională din nou
Nu se stie exact cand va fi din nou functionala aplicatia Raiffeisen, posibil peste cateva ore.
Aplicația Smart Mobile nu functionează.de ieri. Am eșuat în logare și mi spune să aștept 24 de ore.
Stimata doamna,
Conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto), aplicatiile bancii nu sunt functionale in prezent.
Banca a raportat un incident informatic in data de 21 februarie 2023, in urma caruia nu au putut fi utilizate, pe parcursul respectivei zile, aplicatiile de mobile/internet banking, printre care si Smart Mobile.
Anuntul bancii:
„Dragi clienți,
⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:
– Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen SmartToken;
– Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen Online pentru clienți persoane juridice;
– Raiffeisen Smart Business;
– Noul Raiffeisen Online IMM;
– OpenBanking (AISP/PISP/CISP).
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor/.
🔍Cauza este în curs de remediere.
📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, conform unui anunt al Raiffeisen, pe Facebook.
Clientii Raiffeisen s-au plans ca intampina deseori probleme cu functionarea aplicatiilor:
– „Tot timpul sunt probleme la voi ! Aplicația nu mi merge niciodată! Abia aștept să mă mut de la voi !”
– „Când nu ați întâmpinat un incident?”
– „Cea mai proasta banca din toate punctele de vedere!
Eu mi am închis conturile de mult😀🙈”
– „Mereu sant probleme la voi!”
– „Voi întâmpinați aproape mereu incidente”
Un client reclama ca banii depusi la un bancomat nu se regasesc in cont:
„Raiffeisen Bank banii depuși ieri pe cont la 16:42 printr-un bancomat încă nu se găsesc nici acum pe cont!!! E grav!”
Sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la nefunctionarea aplicatiilor.
Puteti face reclamatia catre Raiffeisen prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro, sau completati formularul de pe site-ul bancii, la acest link: reclamatii Persoane Fizice.
Vedeti procedura Raiffeisen de solutionare a reclamatiilor in acest articol.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
Jale cu aplicația asta de la Raiffeisen Bank nu merge frate , mă duc la banca unde am deschis contul și îmi zice sa sun la #2000 . Nu pot face plăți online Smart token asta este egal cu zero . De trei luni am aceeași problemă. Bine mai mergea până au făcut actualizarea. De la banca mi-au zis că e de la site (OLX) dar nu merge nici la Digi , eMag, eon nici o plată online.
Se pare ca exista o problema cu platile online la Raiffeisen, pentru ca si alti clienti s-au plans de acest lucru: „nici plăți online cu cardul nu funcționează dacă nu se rezolvă după această „mentenanță ” e clară situația trebuie schimbată banca”.
Raiffeisen a anuntat o mentenanta planificata in data de 25.11.2022 in intervalul 00:00 – 03:00.
Conform site-ului bancii, platile online cu cardul sunt functionale.
Doresc instalare aplicația Raiffeisen Bank România Smart mobile
Pentru instalarea aplicatiei Raiffeisen, daca nu sunteti clientul bancii, trebuie mai intai sa ajungeti intr-o sucusala a bancii. Iata informatiile publicate de banca:
Daca esti un client nou Raiffeisen Bank sau nu ai mai folosit pana acum aplicatia noastra de mobile banking iata ce trebuie sa faci:
1. Mergi in orice agentie Raiffeisen Bank si semneaza cererea. Vei primi un cod de utilizator initial si un SMS cu un cod de autentificare valabil pentru prima logare (parola initiala).
2. Descarca “Noul Smart Mobile” din App Store sau din Google Play;
3. Logheaza-te cu: codul de utilizator initial si codul primit prin SMS. La prima logare va fi necesar sa iti schimbi codul de utilizator.
Pasii pentru activarea aplicatiei Raiffeisen Smart Mobile:
1. Descarca de pe Google Play/AppStore, aplicatiile Smart Mobile si SmartToken.
2. Acceseaza aplicatia Smart Mobile.
3. Da click pe butonul “Ai nevoie de ajutor?”
4. Intra in meniul “Activare SmartToken”
5. Completeaza codul de utilizator (username) si ultimele 3 cifre din numarul de telefon mobil, declarat la banca. Daca ai uitat numele de utilizator, nu-i nicio problema! In ecranul principal, la „Ai nevoie de ajutor?”, poti alege optiunea Recuperare cod utilizator si il afli rapid, direct din aplicatie.
6. Apasa butonul Trimite.
7. In timp ce pastrezi inca deschisa aplicatia Smart Mobile, verifica codul de control primit pe numarul de telefon declarat la banca.
8. Revino apoi in aplicatia Smart Mobile si introdu codul de control.
9. Apasa butonul Trimite.
10. Ai primit un e-mail pe adresa declarata la banca. Deschide acel e-mail de pe telefon si apasa butonul Activeaza. Este important sa cunosti doar tu continutul e-mail-ului si sa nu-l trimiti mai departe.
11. Vei fi redirectionat in aplicatia SmartToken, unde trebuie sa apesi butonul Activeaza
12. Va trebui sa-ti alegi un PIN, format din 6 cifre pentru SmartToken
13. Confirma activarea profilului prin apasarea butonului OK
14. Acum iti poti activa sau nu, dupa cum doresti, utilizarea functiilor de biometrie pentru SmartToken
15. Confirma autorizarea platilor cu cardul prin SmartToken apasand butonul OK
16. Iti poti alege apoi daca sa primesti sau nu notificari de tip push in aplicatia SmartToken
17. Acum aplicatia SmartToken este activata. Copiaza codul de autentificare care iti apare pe ecran.
18. Ca sa te autentifici in Smart Mobile, deschizi aplicatia, introduci codul de atentificare copiat anterior in spatiul dedicat pentru Cod autentificare, alaturi de Codul de utilizator.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru instalarea aplicatiei Raiffeisen Smart Mobile.
Aplicația Smart token nu funcționează de vineri
Raiffeisen a anuntat vineri ca in noaptea de sambata spre duminica aplicatiile bancii nu vor functiona, din cauza unei actiuni de mentenanta.
Iata anuntul bancii:
„Dragi clienți,
Vă informăm că în noaptea de sâmbătă spre duminică, 11 – 12 iunie 2022, în intervalul 00:00 – 06:00, va avea loc o acțiune de mentenanță programată în sistemele băncii, în vederea optimizării unor fluxuri interne.
📱💻 În acest interval, aplicațiile de internet și mobile banking Raiffeisen Online, Smart Mobile, Smart Market dedicate clienților persoane fizice și Noul Raiffeisen Online IMM, Smart Business, plus Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice vor fi indisponibile. Duminică, 12 iunie 2022, după ora 06:00 veți putea accesa din nou aplicațiile și să vă bucurați de banking confortabil.
💳💳 Cardurile de debit și de credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp.
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor în website-ul băncii: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”
In prezent, aplicatiile ar trebui sa fie functionale.
Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spunde daca aveti in continuare probleme cu functionarea aplicatiei Smart Token.
Salut de o saptamana nu functioneaza aplicațiile mobile (iPhone 12)
Am mare nevoie sa i-mi accesez conturile
Bună ziua, problemă cu aplicația Smart Mobil, imi cere actualizare, mă duce in Google Play iar cand ii dau ”Actualizare”, mă pune să sterg aplicații deja existente in telefon. Ce pot să fac?
Este posibil sa fie o problema cu telefonul, sa nu aveti suficient spatiu pentru aplicatii.
Sfatul meu este sa verificati daca aveti suficient spatiu de stocare pe telefon, apoi sa reincercati sa actualizati aplicatia Raiffeisen.
Mie nu imi funcționează de astazi pe Xiaomi redminote 10
Rezolvat problema cu aplicatie
Mi se pare ridicol ca raiffeisen nu mai ofere support pt ios 12.5 fara sa notifice clientii in avans de aceasta modificare, sa poata face tranzitia sau sa le dea o perioada de ajustare. Practic nu mai pot folosi aplicatia veche si nu o pot instala pe cea noua! Asta e lipsa de atentie pt clienti.
Alicația smart mobile raiffeisen, nu funcționează
Aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen a avut programata o mentenanta in noaptea de 12 martie, asadar ar putea fi o problema cu privire la reluarea functionarii acesteia.
Sunati la Raiffeisen, la *2000, pentru a vedea daca aplicatia este disponibila in acest moment, iar daca nu rezolvari problema, va rog sa reveniti la mine.
17 martie…nervii mei încă rezistă ..aplicația nu funcționează pe Huawei și ca să fie bine cucoana de la tel.clienti mi-a recomandat sa dezinstalez/reinstalez ambele aplicații.Acum nu mai pot accesa nici contul din Smart Mobile.
Bravo Raiffeisen!!! Sunteți penibili!
Buna ziua, vreau sa ma ajutati daca se poate…sunt din Repub.Moldova am deschis card bancar dar din cauza telefonului si lipsei de timp a operatorului nu a fost posibil instalarea aplicatiei mobile, ce pot face in cazul dat, am incercat sa actives romingul si să accessz parametri dar nu am reusit.multumesc
Sfatul meu este sa incercati din nou sa activati aplicatia Raiffeisen, iar daca nu reusiti, reveniti la mine.
Buna ziua,
am citit aici multe comentarii/reclamatii de la clienti Raiffeisen, asa ca intervin si eu si va semnalez ca , de cateva zile nu pot sa accesez apl.smart token ca sa ma loghez in internet banking. la introducerea parolei la token, se tasteaza automat mai multe cifre/litere….
am dezactivat aplicatia si am incercat s-o instalez din nou si tot asa se intampla, la logare, orice vreau sa scriu, dubleaza literele/cifrele.
telefonul este un samsung S6 edge.
Este data de 11 martie și problema tokenului de Raiffeisen tot nu este rezolvată pentru dispozitivele Huawei.Se pare că nu-i plătesc suficient de bine pe dezvoltatori.Penibil.
Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!
aceeasi problema o am si eu. ce e de facut?
Va sfatuiesc sa luati legatura cu Raiffeisen si sa cereti bancii sa gaseasca o solutie pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, iar daca nu reusiti, reveniti la mine, sa va ajut eu.
Buna,mie nu imi apare mesajul de autorizare in etoken,plata devenind neincasata! De ce?
S-ar putea sa fie o problema cu functionarea aplicatiei Raiffeisen.
Verificati daca aveti actualizata aplicatia, apoi reveniti la mine.
Stimate domn,
„Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, versiunea minima pentru utilizarea aplicatiilor Smart Mobile si SmartToken este Android 6, iar pentru iPhone, versiunea minima este iOS 13”, a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook.
Cum justifica banca aceasta actualizare?
„Tinem pasul cu evolutia tehnologiilor, iar pentru a-ti oferi cea mai buna experienta in aplicatii, urmarim permanent actualizarea acestora.
Sistemul de operare al dispozitivelor si sprijinul asigurat de companiile care dezvolta aceste tehnologii sunt componente importante de care tinem cont in dezvoltare, alaturi de feedback-ul utilizatorilor desigur.”
Ceea ce inseamna ca daca aveti telefon Samsung sau alt tip, cu versiunea de Android sub 6, sau iPhone cu sistemul de operare mai mic de iOS 13, nu veti mai putea folosi aplicatia Smart Mobile sau aplicatia Smart Token.
Singura solutie, in acest caz, este sa utilizati aplicatiile de mobile banking ale altor banci, care functioneaza cu versiuni mai vechi ale sistemelor de operare Android si iOS.
De exemplu, pe telefoanele cu Android, aplicatiile Neo BT a Bancii Transilvania, George BCR, functioneaza pe Android versiunea minim 6, YOU BRD si CEC Mobile Banking necesita Android minim 5, Home Bank ING are nevoie de Android minim 8, iar Garanti BBVA functioneaza cu Android minim 4.1.
Pe telefoanele iPhone, Neo BT de la Banca Transilvania are nevoie de minim iOS 9.3, George BCR are nevoie de versiunea minima iOS 14, YOU BRD functioneaza cu versiunea minim iOS 12, iOS, aplicatia CEC Bank functioneaza cu versinea minima iOS 10.3, Home Bank a ING are nevoie de minim iOS 13.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru utilizarea aplicatiilor bancare.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua, intampin aceeași problema cu smart token de pe telefon Huawei. Sper sa remediați curând