„Va rog mult daca ma puteti ajuta cu o problema.Sunt plecata pt 4 luni în Anglia si aplicația mea brd nu mai functiaza de 3 săptămâni.
Nu mai aveam nr vechi asa ca am pus unul nou, am primit mail ca e ok, s.a schimbat cel vechi cu cel nou dar dupa ce trec de face is si buletin tot imi zice ca nr nu e bun si eu nu am cum sa ajung la banca si facturile casei le platesc doar pe youbrd.
Am tot încercat sa ii contactez dar cand pun 3 sa fiu transferat la un operator imi zice ca nu am tastat nimic si inchid.Pe facebook, mail si pe pagina brd de pe google îmi trimit toti acelasi mesaj ca sa sun la ei.Cum sa sun daca îmi inchid apelul sau pe nr cu 0800 deja mi se inchide la început.
Mulțumesc mult pt eventualul răspuns”
Raspuns
Stimata doamna,
Nu puteti reactiva YOU BRD cu noul numar de telefon cel mai probabil din cauza unei probleme de functionare a aplicatiei bancii.
De aceea, singura solutie pentru reactivarea aplicatiei este sa luati legatura cu BRD, pentru a gasi o modalitate de acces in aplicatie de pe noul numar de telefon.
Sfatul meu este sa insistati sa obtineti un raspuns de la BRD, pentru reactivarea aplicatiei, iar daca nu reusiti, reveniti la mine, pentru a va ajuta.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro