De ce nu ma pot autentifica in aplicatia myBRD?

Buna ziua!
Eu am folosit mereu aplicatia MyBRD, dar de cateva zile nu ma mai pot autentifica. Imi apare o eroare si scrie ca incercarea a esuat. Multumesc!


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimata doamna,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu puteti accesa contul online la BRD: serviciul de internet bankig poate fi intrerupt temporar, parola de acces poate fi expirata sau serviciul de internet (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) a devenit inactiv, pentru neplata abonamentului lunar.

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − 1 =