„O aplicație foarte slabă, nu mă pot înregistra, nu pot să trec de opțiunea să fac poza la CI , butonul nu este activ, am făcut de 4 ori + ștergere app + cache and data și e la fel… deși acolo am buton să aflu motivul pentru care nu am activă opțiunea de a face poza, nu se deschide nici o pagină să mă dumiresc de ce. Păcat.”
Raspuns
Stimate domn,
Va aflati printre multi alti clienti BRD care s-au plans de problemele cu aplicatia YOU BRD, inclusiv cu privire la modul de instalare.
Trebuie sa stiti ca in prezent, conform informatiilor publicate de BRD, instalarea (activarea) aplicatiei se poate face doar intr-o agentie BRD, nu si online.
Iata ce spune BRD:
„Cum îmi instalez YOU?
Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11. Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci.
Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD. „
BRD
Asadar, daca doriti sa utilizati aplicatia BRD, va trebui sa mergeti intr-o agentie BRD.
Daca nu sunteti multumit de serviciile BRD, aveti optiunea de a va muta contul la alta banca, o procedura simpla si gratuita, prin completarea unui formular la nou banca unde vreti sa va transferati contul (vezi aici procedura).
Va rog sa reveniti la mine, daca aveti nevoie de ajutor in relatia cu BRD.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro