Am fost logata in data de 19.05.2015 pe siteul MyBRD Net am primit cod utilizator si o parola prin SMS, am incercat si ieri si azi sa ma autentific insa mi se spune ca parole este expirata. De ce mi-a expirat parola asa repede?
Raspuns
Stimata doamna,
Reprezentantii BRD spun ca prima parola primita de la banca trebuie schimbata. Trebuie sa va stabiliti o noua parola direct prin intermediul platformei de internet banking sau puteti suna la call centerul BRD.
Iata datele de contact ale BRD:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
Nu mă pot conecta
Ce eroare va apare?
Sunati-ma la 0723292899 daca nu reusiti sa rezolvati problema.
Vasile Coman