„Buna ziua,
As dori sa știu ce pot face pentru a putea intra în aplicația MyBRD. Până acum o lună nu a fost nici o problema dar de 10 zile îmi apare când deschid aplicația : Hello si după 10 min indica eroare de conexiune sa verific internetul care funcționează fără probleme.
Am instalat, dezinstalare ,șters memoria caché de la aplicație și nimic. Am un Motorola care este compatibil după cum indică aplicația ( nu am avut problema până acum o lună) si eroarea apare la orice ora incerc sa intru in aplicatie. Nu ajung nici să pun parola doar ce am explicat mai sus . Am un depozit la termen și as fi dorit să îl renovez.
Aștept o soluție la problema.
Vă mulțumesc.”
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil ca eroarea aparuta la accesarea aplicatiei myBRD sa fie cauzata de faptul ca BRD a anuntat ca va inlocui aceasta aplicatie cu una noua YOU BRD.
BRD a informat anterior ca din data de 8 mai 2023 va inchide aplicatia myBRD si va mai putea fi folosita doar noua aplicatie YOU BRD.
Banca precizase ca aplicatia myBRD va putea fi utilizata inca doua luni dupa data de 8 mai, dar cu toate acestea aplicatia este inca activa in App Store si Google Play.
Asadar, sfatul meu este sa sunati la BRD si sa semnalati problema nefunctionarii myBRD, sa vedeti daca aceasta mai poate fi folosita si, eventual, sa va instalati noua aplicatie YOU BRD.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro