„Bună dece nu merge aplicația smart mobil și token”
Raspuns
Stimata doamna,
Aplicatiile Smart Mobile si Smart Token ale Raiffeisen au avut o problema tehnica de functionare pe parcursul zilei, de aceea nu ati putut sa o folositi.
„Am inregistrat o situatie tehnica neprevazuta care a dus la intreruperea temporara a serviciului. Nefiind o actiune de mentenanta planificata de catre banca, nu te-am putut anunta din timp despre aceasta indisponibilitate. Situatia a fost rezolvata in prezent. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca astfel de situatii sa fie evitate in viitor. Poti verifica in timp real disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea… Iti multumim pentru intelegere,” conform unui anunt al bancii pe Facebook.
Va rog sa reveniti daca mai aveti probleme cu utilizarea aplicatiei Smart Mobile a Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro