„Nu pot accesa aplicatia youbrd,când încerc sa ma conectez apare un Salut și un cerc câte se învârte,apoi omo spune eroare,verificați date mobile/reincearca.Încerc de 24 ore,am reinstalat aplicatia,am golit cache,memoria,degeaba! Date mobile am.Ni știu ce se intampla”
Raspuns
Stimata doamna,
O posibila cauza pentru nefunctionarea aplicatiei YOU BRD ar putea fi faptul ca nu este actualizata cu ultima versiune, din 15 ianuarie in Google Play, daca aveti telefon cu Android, din 16 ianuarie in App Store, pentru telefoanele iPhone, din 17 ianuarie in App Gallery, pentru telefoane Huawei.
Daca in continuare intampinati probleme cu functionarea aplicatiei, va trebui sa luati legatura cu BRD, pentru a vedea care este problema: daca este vorba de un incident tehnic care-i afecteaza pe toti clientii sau daca este o problema personala, legata de datele dumneavoastra personale (neactualizate) sau de contul bancar.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro