De ce nu pot accesa BRDoffice?

problema functionare aplicatia brd office

Buna seara, nu pot accesa brdoffice primesc mesaj “acces neautorizat”, este o problema de mentenanta? Am de facut plati urgent si nu reusesc sa accesesz contul brd


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil ca motivul pentru care nu puteti accesa aplicatia BRDoffice sa fie lucrarile de mentenanta anuntate de BRD in data de 2 februarie:

„Te informăm că în data de 02.02.2023, în intervalul 22:00 – 23:30, vor avea loc lucrări de mentenanță în urma cărora serviciul YOU BRD va fi indisponibil. Înregistrarea în YOU BRD, cât și mesajele de tip push notification pentru validarea tranzacțiilor e-commerce nu vor fi disponibile.”

Uneori, dupa astfel de lucrari de mentenanta, apliatiile BRD au probleme de functionare.

De aceea, va sfatuiesc sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei privind functionarea aplicatiei BRDoffice.

Puteti face o reclamatie la BRD la numarul de telefon +4 021 302 6163, prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, sau la orice agentie BRD. Vedeti aici procedura de administrare a reclamatiilor la BRD.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “De ce nu pot accesa BRDoffice?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 8 = 8