Nu pot accesa contul: PAROLA SE DUBLEAZA DUPA 3-4 CIFRE.
Raspuns
Stimata doamna,
Este posibil ca parola pentru myBRD net/mobile sa nu mai fie valabila.
Parola expira dupa 1 an de functionare, astfel ca trebuie sa o schimbati cu alta noua.
Puteti obtine o noua parola pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.
Sau luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899