„De ce nu pot activa cardul YOU Brd pe telefon? Am încercat, dar când introduc Cnp și nr telefon îmi spune „Ups, a apărut o eroare, încercați mai târziu”.
Aștept un răspuns! Mulțumesc!”
Raspuns
Stimata doamna,
Problema intampinata cu aplicatia YOU BRD ar putea fi cauzata de faptul ca este necesar sa mergeti intr-o agentie BRD pentru activarea acesteia, conform informatiilor publicate de banca:
„Aplicația YOU BRD poate fi accesată doar de către clienții BRD care dețin telefoane ale căror versiuni minime ale sistemelor de operare sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS11. Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci. Pentru activarea aplicației, vino în orice agenție BRD și noi te vom ajuta să activezi simplu și ușor YOU BRD.”
Sfaturile BRD in cazul aparitiei unei erori privind activarea aplicatiei:
„În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
- Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
Sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, prin telefon la numerele +4 021 302 6161 sau *22622, sau prin email, la adresa mybrdcontact@brd.ro, pentru a afla de ce nu va puteti activa aplicatia online.
Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro