De ce nu pot sa activez aplicatia You BRD?

you brd problema activare

„Bună ziua,
Am activat ultima versiune a aplicației You BRD inclusiv cu datele biometrice solicitate. Am primit mesajul că aplicația a fost
instalată cu succes, dar după ce introduc datele de autentificare aplicația se deschide pentru o fracțiune de secundă după care se închide.

Am fost la bancă și mi-au zis că problema este din setările telefonului probabil un antivirus care o închide. Am încercat toate variantele în setările telefonului și nu reușesc.

Puteți să mă ajutați cu o soluție?”


Raspuns

Stimate domn,

Este putin probabil ca problema activarii YOU BRD sa fie din setarile telefonului. Ce tip de telefon aveti? Mai aveti alte aplicatii bancare pe telefon?

Trebuie sa tineti cont si de faptul ca pentru activarea aplicatiei You BRD trebuie sa mergeti intr-o agentie BRD.

De aceea, sfatul meu este sa sunati la call center-ul BRD, la telefon 021 302 6161, pentru a solicita activarea aplicatiei You BRD.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sau nu sa activati aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 + 3 =