De ce nu pot sa imi accesez contul Mybrd? Cand intru pe net la mybrd net in loc sa imi dea sa ma loghez imi da alte prostii. Am incercat tot ce imi dadea acolo dar nimic nu ma duce la contul meu.
Raspuns
In primul rand, trebuie sa va asigurati ca sunteti pe pagina BRD securizata (https) si cu denumirea corecta (mybrdnet.ro), inainte de a va accesa contul online. Adresa exacta este: https://www.mybrdnet.ro/brdinternetbank/login.html
Daca aveti probleme in continuare cu parola sau cu alte elemente de siguranta necesare accesarii aplicatiei, va rog sa reveniti pentru a va putea ajuta sau puteti contacta direct banca BRD.
Date de contact BRD:
Tel: +4 021 302 6161 (apelabil din orice retea)
TelVerde: 0800 803 803 (gratuit in reteaua Romtelecom)
*BANCA (*22622) (tarif normal in reteaua Orange si Vodafone)
vocalis@brd.ro
Iata si cateva informatii utile oferite de banca pentru accesarea myBRD Net:
Accesarea serviciului MyBRD Net se face pe baza elementelor de securitate. In functie de modul de autentificare pe care l-ai selectat, te rugam sa consulti sectiunea dedicata din ghidul detaliat.
In cazul in care esti utilizator BRD-Net, pentru prima accesare a serviciului MyBRD Net vei folosi aceleasi coduri ca pana in prezent (cod de utilizator si parola). Din motive de securitate, in cazul in care parola ta nu respecta regulile de mai jos, este necesar sa iti alegi o alta parola, tot din 6 cifre, pe care o vei utiliza in continuare pentru accesarea serviciului MyBRD Net. Regasesti in continuare cateva informatii importante despre parola de acces:
Lungimea parolei: 6 cifre
Reguli de complexitate a parolei: cifre de la 0 la 9
Parola nu trebuie sa contina secvente numerice crescatoare sau descrescatoare (de ex. 012345, 876543, 456789)
Parola nu trebuie sa contina 3 sau mai multe cifre identice consecutive
Parola expira dupa 180 zile si trebuie schimbata dupa acest interval, cu conditia ca noua parola sa fie diferita de cea/cele setata(e) anterior (istoric parola : 10 parole)
Dupa introducerea eronata de 3 ori consecutiv a Parolei, accesul este restrictionat si trebuie sa contactezi Banca.
Daca ti-ai stabilit deja o parola dedicata serviciului MyBRD Net si ai uitat-o poti contacta serviciul MyBRD Contact pentru resetarea acesteia.
Important! Tastatura virtuala se utilizeaza doar in cazul in care autentificarea in aplicatie se realizeaza cu parola. Pentru autentificare cu cod unic generat de token-ul mobil sau dispozitivul token nu mai este necesara utilizarea acesteia.
Va rog sa reveniti daca aveti nevoie in continuare de ajutor
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Nu pot sa obtin codul PIN la noul card MASTER CARD iar instructiunile primite ma dirijeaza la un numar de tel. inexistent 03717700059.
Am bani in cont si nu ai pot scoate si nici plati online.
Nici cei de la sucursala BRD Timisoara Filiala Cetatii nr 77 nu au reusit sa-l obtina la primirea noului card .
Astept un raspuns urgent ca nu mai am bani lichizi.
Telefonul BRD la care trebuie sa sunati este *22622.
Platforma greoaie si imposibil de folosit!
Daca ti-ai uitat parola, nu ai nici o sansa!
Codurile generate automat sunt imposibil de introdus, iar cand nimeresti unul OK, tot degeaba!
De ce nu trimiteti parola prin SMS?
Si nu, nu imi spuneti ca nu stiu sa utilizez un calculator, ca la alta banca (ING!)nu am nici o problema!
Buna seara nu reusesc sami vad contul….bag parola de autentificare dar nu se vede contul
De mai bine de o săptămână nu poate fi accesat contul pe mybrd. Am sesizat acest lucru și la filiala din Piatra Neamț. Vă rog vă ma înștiințat când va fi functional site-ul. Toate tranzacțiile le fac on-line și nu mi se pare corect să plătesc dobândă pentru că nu pot face tranzacțiile la termen.
Spuneti-mi de ce nu puteti accesa mybrd, pentru a va putea ajuta eu.
Vasile Coman
0723292899
nu mai pot accesa MYBRDNET SA -MI VAD CONTURILE…
Ce s-a intaplat? Ce eroare primiti?
MI SE SPUNE CA E BLOCAT SITE-UL BRDNET…..
Site-ul mybrdnet.ro functioneaza, in prezent (vezi foto).
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu accesul in mybrdnet.ro.
Buna ziua ! De trei zile nu mai pot verifica online de pe telefon contul . Intru pe mybrd.ro introduc codul utilizator si cand vreau sa introduc parola nu mai apare chenarul cu cifre de la 0 la 9.
Introduceti mai intai parola, apoi codul utilizator. Aplicatia BRD are o eroare, pe care banca spune ca o va rezolva, dar nu stie cand.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
0723292899
Când încerc să mă loghez pt verificarea contului online, nu pot introduce decât cod utilizator. Nu mă lasă să.mi scriu și parola. In cont nu pot intra decât de pe telefonul mobil. Mulțumesc.
Introduceti mai intai parola, apoi codul utilizator. Aplicatia BRD are o eroare, care va fi rezolvata.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
0723292899
Pe mybrd mobile, scriu parola, apăs autentificare și apoi apare ecranul principal al telefonului. Deci nu se deschide nicicum aplicația. Am fost la o agentie, mi s-a recomandat sa sun la banca, am sunat la banca, mi s-a recomandat sa merg la o agentie, am fost la alta agentie care a trimis reclamatia mea la banca si tot astept de vreo 2 saptamani. Între timp am mai dat unele lamuriri la agentie. Se poate face ceva?
Ati incercat sa dezinstalati aplicatia si sa o instalati din nou?
Reveniti la mine daca nu merge nici asa.
Vasile Coman
0723292899
Ce aplicație sa reinstalez ticule? De pe 3 dispozitive nu mai primește parola. Am incercat și în crome și în Samsung internet.
Dacă ești paralel cu realitatea, te rog mult sa nu mai arăți cat de „nestiutor” ești.
MULȚUMESC !!!!!
Este vorba de o eroare la accesarea site-ului http://www.mybrdnet.ro de pe telefoanele mobile, indiferent de browserul de internet, nu de aplicatia myBRD Mobile, care se instaleaza pe telefoane si se acceseaza direct, nu prin browsere gen Chrome.
Solutia temporara este sa introduceti mai intai parola si apoi codul de utilizator.
Reveniti la mine daca nu reusiti.
Vasile Coman
0723292899
Buna ziua!
Eu am folosit mereu aplicatia MyBRD, dar de cateva zile nu ma mai pot autentifica. Imi apare o eroare si scrie ca incercarea a esuat.
Multumesc!
Stimata doamna,
Pot fi mai multe cauze pentru care nu puteti accesa contul online la BRD: serviciul de internet bankig poate fi intrerupt temporar, parola de acces poate fi expirata sau serviciul de internet (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) a devenit inactiv, pentru neplata abonamentului lunar.
Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna seara, este a doua zi de cand nu funcţionează MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problemă. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a. m.d Ce este de facut? Astept un raspuns cat mai urgent. Multumesc
Stimate domn,
Am luat legatura cu oficialii BRD si i-am intrebat daca serviciile de internet si mobile banking au avut probleme de functionare, iar raspunsul primit a fost urmatorul:
“Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.
Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva – poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”
Va rog sa reveniti daca dorit si alte informatii sau daca nu ati reusit sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Coman
0723292899
Buna seara
Mi s-a cerut sa schimb parola, deoarece a trecut un an. Am sunat la BRD si mi s-a dat alta parola. Am introdus-o si am intrt in cont. Vrand sa modific aceasta parola data de BRD, am intampinat urmatoarele probleme: intru in Setari/schimbare parola si se cere: parola initiala (am testat parola data de BRD); noua parola; repetare noua parola. Am intordus o noua parola si am repetat-o. Apoi confirmare-OK. Am primit mesaj: parola initiala nu este ok. Am introdus la parola initiala vechea parola cu care intram in cont. Am primit acelasi mesaj: parola initiala nu este ok. Si mi s-a blocat accesul la cont. Nu inteleg care este problema. Va rog lamuriti-ma ce inseamna ‘parola initiala’ sau unde gresesc.
multumesc
de ce nu pot sami accesez serviciul mybrd sunt probleme cu seit_ul
Intr-adevar, am observat si eu ca la aceasta ora nu se poate accea site-ul BRD, iar site-ul http://www.bybrd.net se deschide greu, de aceea va recoamand sa incercati putin mai tarziu.
Va rog sa reveniti daca aveti in continuare probleme.
Cu stima,
Vasile Coman
0723292899
De ce nu pot sa intru pe siteul internet banking ? Nu imi davoie deloc ..Am tot incercat de pe orice si nu imi da voie
Stimate domn,
Pot fi mai multe cauze pentru care nu puteti accesa contul online la BRD: serviciul de internet bankig poate fi intrerupt temporar, parola de acces poate fi expirata sau serviciul de internet (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) a devenit inactiv, pentru neplata abonamentului lunar.
Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua,
Nu pot sa-mi accesez contul,am scris corect codul si parola,ce trebuie sa fac?
Multumesc
nu pot accesa contul!!!!!!greu de accesat si lucrat
Buna ziua, nu pot accesa site-ul brd, sectiunea mybrdnet.ro pentru a intra in contul de card. Atunci cand scriu adresa site-ului imi apare notificarea „conexiune inexistenta” sau „Eroare legata de confidentialitate”. Am schimbat parola asa cum mi s-a cerut si dupa aceea nu am mai putut intra pe sit. Am fost si la banca si am sesizat problema, mi s-a dat o noua parola, dar tot nu pot sa accesez adresa. Ce pot sa mai fac? Va rog sa ma ajutati!
Am si eu o problema referitoare la accesarea contului Brd,intram de pe telefon si îmi verificam creditul iar acum de vreo luna tot îmi apare ca pagina trebuie tradusa,si îmi dă Hopa a aparut o problema pagina nu poate fi tradusa si tot de pe acest tel.am verificat întotdeauna mi activat totul nu poate sa o traduca si nici nu ma pot loga din aceasta cauza.Ce trebuie sa fac?Va multumesc ptr întelegere.
Buna ziua,
Mi-am deschis cont la Dvs, si nu pot sa intru in cont, desi am trecut corect codul utilizator si parola.
Va rog sa ma ajutati.
Va multumesc,