De ce nu pot sa-mi accesez serviciul mybrd? Sunt probleme cu seit_ul?
Raspuns
Intr-adevar, in acest moment nici site-ul BRD nu functioneaza, nici site-ul bybrdnet, serviciul de internet banking al BRD. Voi lua legatura cu oficialii BRD pentru a vedea ce se intampla si cand se rezolva problema.
Va recomand sa incercati sa accesati din nou site-ul BRD putin mai tarziu. Eu va tin la curent aici cu ce se mai intampla si cand se va rezolva problema.
BRD a anuntat ca lucreaza la rezolvarea problemei cu site-ul. Voi reveni aici cu detalii despre evolutia situatiei.
BRD a rezolvat acum problema cu site-urile sale, care functioneaza in prezent: atat site-ul BRD (www.brd.ro) cat si www.mybrdnet.ro si www.mybrdmobile.ro.
Iata ce s-a intamplat, conform reprezentantilor BRD:
„Site-ul www.BRD.ro a functionat degradat din cauza numarului mare de accesari, existand astfel fluctuatii privind disponibilitatea.
Echipele tehnice au lucrat cu prioritate pentru remedierea situatiei, iar de la ora 14.55 functioneaza in parametri normali.”
Va rog sa reveniti daca aveti in continuare probleme.
Cu stima,
Vasile Coman
0723292899