Am la la banca BRD un cont pe care nu pot sa il verific online. Introduc datele personale in el si imi spune ca am esuat. Eu introduc datele corecte in el si imi spune ca am esuat?
Raspuns
Stimate domn,
Este posibil ca parola de acces la serviciul de internet banking (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) sa fie expirata, intrucat aceasta trebuie schimbata cu una noua dupa 1 an.
Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Bună ziua! Cati ani am in cont!
Putei sa vedeti cati bani aveti in cont cu aplicatia de pe telefon myBRD. Daca aveti nevoie de ajutor, reveniti la mine.